Taka tez zostala wsadzona
Nawiazujac do tematu ja mam podobny problem w te upały jak smigam na postoju temp podchodzi do 110 st. ale nic sie nie dzieje z silnikiem podejrzewam zegary ,ze sa uszkodzone bo nawet obrotek mi sie zaciał . jak mam klime właczona to zawsze trzyma sie temp. 90 st.
Sokół ja mam to samo zobacz sobie moje posty na poprzedniej stronie w tym temacie, zegary pewnie szwankują a dla pewności posprawdzaj temperaturę na vag'u i kodami klimatronika. Bardzo mi to nie przeszkadza bo już wiem jaka jest różnica między rzeczywista temperatura a tym co pokazuje licznik nie mniej jednak trzeba będzie zrobić z tym porządek dobrze, że poziom paliwa pokazuje prawidłowo żeby jakiejś niespodzianki nie było:P
Ostatnio edytowane przez longer ; 06-08-2013 o 20:58
a ja mam taki problem ze przy 10 stopniach na dworze odpalillem samochod wlaczylem grzanie i po 15min lecialo zimne powietrze dopiero [po przygazowaniu zaczelo leciec cieple jaka to moze byc wina zapowietrza sie?
nietyle co się zapowietrza co po przegazowaniu pompa szybciej tloczy ciecz i oddaje do nagrzewnicy przez co mocniej dmucha cieplym , oczywiscie mozesz miec tez wyszczerbiony wirnik na pompie wody i objaw bedzie podobny , tylko ze po pewnym czasie rozpadnie sie calkiem i wtedy bedzie problem , uwaga zeby nie przegrzac silnika i oby nie na trasie sie to stalo.
niestety do wymiany pompy trzeba rozbierac rozrzad.
pamiatkową fota jak 1.8t zrobil kuku dzień przed wigilią i taki byl efekt
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
pompa jest hepu przejechane 60tys Najlepsze jest to ze temperatura na zegarze juz dawno 90 a tu zimne powietrze dmucha