Tu jeszcze mała próbka na LO500p
Jeszcze ROTHE Motorsport chwalą się, że robią 700ps ale ile w tym prawdy , odsyłam do http://forums.vwvortex.com/showthrea...-TT-RS-700-hp.
Tu jeszcze mała próbka na LO500p
Jeszcze ROTHE Motorsport chwalą się, że robią 700ps ale ile w tym prawdy , odsyłam do http://forums.vwvortex.com/showthrea...-TT-RS-700-hp.
6.7s 100-200 to bardzo, bardzo dobry czas, pewnie 0-100 w manualu przy tej mocy to 3.6-4s więc 10-11s 0-200 to świetny czas.
A z tym 700-konnym na razie podchodziłbym bardzo sceptycznie, ze względu na to, że to jest projekt testowy.
Do obiegu nie weszły jeszcze wypróbowane setupy na prawdziwe 500ps.
Tutaj masz tech-video:
https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater
jak kończysz w TT-RS 2-gi bieg massz 96km/h
No proszę, to mam dylemat czy szukać R32 i go uturbiać, czy raczet TTRS z tym pakietem...
TT-RS na pewno będziesz miał nowsze, lepiej wyważone co przekłada się na sterowność. I ciut mniej Ciebie wyjdzie za mody.
Chociaż wszystko kwestia dogadania
Ostatnio edytowane przez MichalTT ; 10-08-2013 o 13:17
Jeśli byłbym na kupnie Turbo kitu do RS-ki to poczekabym jednak na APR Zupełnie inny poziom zaawansowania i podejście do tematu .
Z tego co rzuciłem okiem widzę że Loba stosuje seryjną turbinę ze zmodyfikowaną muszlą turbiny i wirnikiem kompresora ich produkcji i patentu .
Poza tym jest już temat o opcjach tuningu RS-ki i tam przeniosę wszystkie posty z tego tematu ..
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
No tak , oczywiście większe turbo wymaga innego kolektora ale APR się pofatygował , zrobili i to nawet nie byle jaki bo ze stopu ''Inconel '' ( taki kolektor przeżyje RS-ke , nie jedną ) . W sumie jest to kompletny kit łącznie z DP i resztą gratów a nie turbina która ma się wpiąć w seryjne graty
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
jedyne fajne co jest w TTRS to ,że skrzynia wytrzymuje więcej niż z r32:P bo jaki problem jest zrobić z r32 600?
Czyli w TTrs problem braku paliwa już został opanowany tak?
W serii DQ500 jest mocniejsze, po sofcie przeniesie 700nm. Póki co nie ma do niej mocniejszych sprzęgieł co innego do DQ250 ( z r32), tam jedyne co ogranicza to głębokość portfela
Dq250 też już doszło do granic wytrzymałości nawet z mocnym sprzęgłem, no chyba że sam wystrugasz zębatki które to mielą się,tak że nie jest jak piszesz, teraz tylko nadzieja w dq500 ale ile zniosą przełożenia tego jeszcze nikt nie z testował.
Znowu TT znowu Cabriolet
Wreszcie APR wypuścił stage 3 do TT-RS http://www.goapr.com/products/stage3_25tfsi.html
Właśnie chciałem też umieścić :
Tutaj inny link:
http://fourtitude.com/news/aftermark...-for-2-5-tfsi/
patrząc a ten wykres na dole to auto ma sporego laga jak na 2.5 litra pojemności i zaledwie 550km :P Maks niuton powyżej 4 tys to można mieć przy rozwierconym 2.0 i 550km przy odpowiednim doborze turbo na 550km