Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 20 z 20

Wątek: buuum

  1. #16
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Pierwsza i zasadnicza sprawa odnośnie głowicy to ustalenie na jakiej turbinie będziesz chciał osiągnąć tą moc .
    Modyfikacje głowicy bardzo pomocne ( i kosztowne ) przy większej turbinie dadzą nie współmierny do kosztów wynik przy mniejszej turbinie . Tak więc na razie póki nie sprecyzujesz pewnych spraw , zostawmy głowicę w spokoju .

    Następna sprawa , korby ...
    Kupując właściwe korby nie musisz się już martwić o śruby ARP do tych korb bo przyjdą w zestawie wraz z korbami .
    Dodatkowo , korby tylko i wyłącznie z kanałem do ciśnieniowego smarowania trzpienia tłoka ..
    Panewki zarówno główne jak i na korby spokojnie wystarczą seryjne i to nie tylko do tej mocy ale i do wyższych .

    Tłoki również w zupełności wystarczą seryjne , zakładam że są zmierzone i trzymają specyfikację . W Twoim jednak przypadku zakup tłoków może być konieczny bo to co widać na fotce po prawej stronie wygląda jak kawałek korby i nie sądzę aby tłok przeżył nienaruszony takie wydarzenie .

    Oczywiście będziesz startował z innym blokiem więc trzeba kupić taki aby tylko zrobić honowanie szczotką i zakładać nowe pierścienie bez ''bawienia się'' w szlify ( bo Ci spaprają robotę '' znawcy '' tematu ) .

    Dodatkowo z innego wątku ( wywaliłem bo nie będziemy równolegle w 2 tematach o tym samym debatować ) .

    Cytat Zamieszczone przez kisseM Zobacz posta
    A co to np 370km dla tego silnika? Tloki seryjne spokojnie robia 400+ wiec nie widze problemu zeby zostawic seryjne jesli sa w dobrym stanie. Zastanawia mnie tylko wrist pin 19mm i troche ce 9,5:1
    Twój silnik ma 20mm i 9:1 .. A nawet jak by tak nie było to nie jest to problem przy mocach o których rozmawiamy .






    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  2. #17
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Nov 2012
    Płeć
    Skąd
    DW
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2XX
    Rocznik
    2001
    Kolor
    -
    Posty
    615
    Wiec sprawa wyglada tak: wymyslilem ze w przyszlosci starczy mi ok 350km osiagniete na jakiejs td05, wiec chce isc w strone calego slupka z AUM, ktory jest b. podobny do BAM z malymi roznicami. Jesli mowisz ze wrist pin 19mm spokojnie da rade, to zostaje kwestia stopnia sprezania 9,5:1, na ktorym z tego co slyszalem okolice 350km mozna zrobic, ale wiecej nie, co juz jest nawet plusem bo nie bedzie korcic zeby isc dalej, a ze wzgledu na jeszcze kilka lat nauki $ bedzie malo.

    Cxemu ten silnik, maly przebieg, niska cena.

    Sruby do glowicy starcza z ASO, czy arp?

    - - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -

    Czy takie smarownia sworznia tloka wystarczy http://www.racingforum.pl/Kute-korbowody-PRISM-do-wszystkich-samochodlw-t111355.html ?

  3. #18

    Dołączył
    Aug 2009
    Płeć
    Skąd
    Wyszków
    Pojemność
    2.0T
    KM
    310
    Rocznik
    2007
    Kolor
    black matt
    Posty
    900
    A nie am czegoś młodszego niż aum? Poszukaj czegoś z jakiejś młodej ibizy 2008-2009 czym młodszy blok tym lepiej

    śruby do głowicy starczą seryjne,

  4. #19
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Zgadzam się śruby do głowicy wystarczą seryjne .

    Jeśli chodzi smarowanie trzpienia tłoka to ma być kanał olejowy prowadzący od panewki głównej korbowodu do panewki trzpienia tłoka ( idący wzdłuż całej korby wewnątrz ) . Poszukaj sobie fotek seryjnej korby to zobaczysz o co chodzi .
    Takie otwory przez które ma nachlapać olej to nie smarowanie ciśnieniowe .


    Jeśli chodzi o ten motor to tak jak wspomniałem wcześniej , może być do tej mocy a dodatkowo nie sądzę aby stopień sprężania na poziomie 9,5:1 był ograniczeniem do tylko 350 KM ..
    Jest natomiast dodatkowy aspekt sprawy ..

    Skoro mody planujesz w dalszej przyszłości to nie wiadomo jakie wtedy będziesz miał zasoby finansowe do dyspozycji i czy te 350 nie wyjdzie Ci z głowy na rzecz większej cyfry ..
    Jak się dobrze poszuka to chyba będzie można znaleźć bardziej rozwojowy silnik w podobnym stanie i cenie i nie limitować sobie teraz przyszłościowych decyzji ..








    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  5. #20
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Nov 2012
    Płeć
    Skąd
    DW
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2XX
    Rocznik
    2001
    Kolor
    -
    Posty
    615
    Okolice 350km w zupelnosci mi wystarcza, a w przyszlosci bedzie kaganiec na dalsze mody co tez sir dobre

    - - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -

    Mala aktualizacja tej opery mydlanej :/

    Doszedlem do wniosku ze nie chce wydawac grubych tysiecy zlotych na ten silnik skoro w przyszlosci nie mysle o duzych mocach. Pierwsza rzecza na ktorej moge zaoszczedzic to (niestety?) kute korby, dlatego teraz trwaja poszukiwania silnika AEB, ktory to niby ma miec jedne z moicniejszych korb w 1.8t i ktore spokojnie dadza rade na okolo 350km. W silniku zostana wymienione panewki, pierscienie, zrobiona glowica itd.

    Jako ze maja zostac seryjne tloki, to gladz cylindra musi byc ok i teraz zastanawiam sie czy mozna ja ocenic po sciagnieciu glowicy w dniu zakupu?

    Kolejna sprawa: wymienialem pompe oleju 2 miesiace temu czy moge ja teraz zamontowac? Czy mogla wciagnac jakis syf?

    - - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -

    I tak to wyglada, silnik zakupiony AGU, mialo byc taniej a tysiaki leca ...

    Załącznik 4634Załącznik 4635Załącznik 4636
    Ostatnio edytowane przez kisseM ; 20-08-2013 o 19:49

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •