Był na forum z ciężkich chwilach, jest na forum w tych najlepszych, to się Jasiel nazywa lojalność
Znowu TT znowu Cabriolet
Mega ! Ale to będzie szatan po programie!
Fascynującej i bezpiecznej jazdy życzę!
A to w TTS można coś dodać programem, skoro ona ma silnik 2.0 i już w serii 272km?
Teoretycznie jakies 30km i 20nm dojdzie
W życiu piękne są tylko chwile ...
Tak sam program jest w stanie dorównać osiągom TT-RS w serii (340ps).
Rozsądny przewidywalny przedział to 310-320ps.
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Tutaj masz przykładowy Stage 1:
http://www.vagsg.com/forums/showthread.php?t=27572
321ps - bardzo ładny wynik!
(jest też stage 2, a w Compotach zrobisz dużo więcej i zachowasz bezawaryjność auta)
Btw.: jeszcze raz szacuneczek za auto i kolor
bardzo mi się podoba, pilnuj jej
Ostatnio edytowane przez MichalTT ; 24-07-2013 o 01:55
Niee, 340KM mogę zrobić już w moim, do 500KM TTS chyba też nie dojdzie...
Różnica jest w osprzęcie silnika i z jednej jak i drugiej wersji na ori turbinie k-04 można wycisnąć ok 350hp w ośce i DSG to już zamiata niesamowicie tu macie linka jak jedzie pewna Skoda manual z takimi modami powyżej paczki wciąga sporo mocniejsze auta.
Blerks jeżeli nie chciał byś nic przerabiać w aucie samym programem zrobisz 310-320hp i bezawaryjne, chyba warto pomyśleć.
Znowu TT znowu Cabriolet
Dokładnie, tak jak napisał Żuczek, 310-320ps zrobisz lekko i różnica jest w osprzęcie TTS. Rób na spokojnie program Będzie zapier*alać jak ta lala!
Chłopak jeszcze nie zdążył się nacieszyć autem a wy już mu o programie... Po przesiadce z 225km pewnie i tak różnica w mocy jest znaczna. Niech pojeździ chwilę a później dopiero pomyśli o modach
I don't have dreams, I have goals.
Blerx z tego co pamietam po mk1 jest raczej fanem mega zadbanej serii,
wiec stawiam, ze sporo wody w Wisle uplynie zanim zobaczymy w tej tts'ce jakies kroki w strone dodatkowych koni
"Love Them BOTH" - M.
Niech chłopak się kieruje swoim osądem, ważne żeby zrobił to na co ma ochotę niemniej jednak musisz zrobić program hehehe
Chwilowo, nie myślę o programie, a o doprowadzeniu paru rzeczy na prostą. Mam ją na zimówkach i zastanawiam się czy dojechać na nich do zimy ale na wiosnę kupić nowe letnie (wiadomo, chodzi o pieniądze).
Wczoraj zrobiłem przegląd i Pan powiedział że prawa strona amortyzatorów już się powoli kończy, więc na przyszły rok będę chciał wymienić komplet amorów. - Oczywiście seryjne do TTS. Nie wiem jeszcze jaka jest tego cena i czy trzeba same sprężyny czy to się kupuje w komplecie - sprężyny, teleskopy i jakieś tam dodatkowo stabilizatory?
Będę chciał też dołożyć znaczek audi na tylnią klapę - bo ta wersja jest na życzenie bez tylnich emblematów i jakoś mi nie pasuje bez znaczka z tyłu (:
ps. tak jak M and V napisał - u mnie raczej większa wartość to zadbana i jakby nie było już mocna (dla mnie) seria (:
Zacna furka . Strasznie mi się podoba jak będziesz już przymierzał się do zmiany amorów i sprężyn napisz do mnie zrobię Ci super cenę