Jeśli nie planujesz teraz zmieniać mocy to nie widzę sensu kupować mocniejszego sprzęgła niż seryjne .

Lepsze sprzęgło ( jak to określiłeś ) może wytrzymać trochę dłużej ale głównie jest zaprojektowane aby było zdolne przenieść większy moment obrotowy .

Poza tym o jakim podniesieniu mocy myślisz w przyszłości ?
Jeśli chcesz dłubać w silniku NA to seryjne Ci spokojnie wystarczy .. Jeśli myślisz o dołożeniu turbiny to już inna sprawa .

Ten hałas o którym wspomniałeś to w zasadzie chodzi tylko o '' klekotanie '' na biegu jałowym które powinno wyraźnie zmaleć po delikatnym podniesieniu obrotów biegu jałowego . Podczas jazdy nie ma żadnych dodatkowych hałasów zakładając oczywiście że mówimy o kole stalowym nie o aluminiowym .

Dużo zależy też od wagi tego koła stalowego ( nie jest podana ) , czasem kilogram na +/- może robić różnice w natężeniu tego hałasu .....









Pozdrawiam