Paweł nie powiedziałem ze honowanie to sciema tylko nie musi byc wykonane przy wymianie samych pierscieni .i nie przekonasz mnie ze wymiana pierscieni i honowanie w silniku z przebiegiem 100 czy 200 tys zrobi z niego nówke bez wymiany tłoków i szlifowania cylindrów czy tulejowania . jak sam rozbierałes nie jeden silnik to wdziałes ze nawet silnik z przebiegiem ok 200 tys ma na cylidrze fabryczna jodełke. a po za tym w tym przypadku który przedstawiłes to myslisz ze nie wykone honowanie było przyczyna słabego cisnienia brania oleju i wydmuchania uszczelki pod głowica ?
Artur jak juz docinasz i piłujesz pierscienie to juz wszystko jasne dlaczego sa problemy z cisniem i braniem oleju . a paneki to skrobiesz do odpowiedniego wymiaru ? chyba po cos sa czesci o wymiarze nominalny i nad wymiarze . wiesz ze gdzies dzwoni tylko nie wiesz dokładnie w którym kosciele .