Jerry approved, "szara mysza" dała radę i to zawodowo
Jerry approved, "szara mysza" dała radę i to zawodowo
Te Terrere Terrere terererererere …
no skoro na torze wykręciłem nią taki sam czas jak moim ulepem to znaczy ,że chyba serio nie jest taka szara
niebawem kolejne update z prac kosmetycznych będzie
Również oglądałem ją na "żywo" na spocie i naprawdę jest wyjątkowa pod względem wizualnym (takiego lakieru w TT 8N jeszcze nie widziałem), no i muszę powiedzieć że mechanicznie dopracawone - polatałem z ZUCZKIEM po Wawie i naprawdę byłem pod wrażeniem
Dziś rozmawiałem z właścicielem TT, który wypolerował przednie klosze lamp i po niecałym roku zamieniły się w półprzezroczysty mat ;/ podobno, te lampy są pokryte jakąś warstwą ochronną. Czy nie boisz się wykonać tego zabiegu?
Tak lampy sa pokryte warstwa ochronna, po starciu tej warstwy lampy staja sie matowe Paweł doskonale o tym wie, ciekawe może znalaz jakiś inny złoty srodek na odswiezenie lamp
Z tego co widziałem parę postów wyżej Paweł pisał o odświeżeniu tylnych lamp, a ten zabieg wykonany i opisywany był ostatnio chyba przez kolegę lelu666, o ile się nie myle
Co do przednich lamp to niestety tak jako kolega pisze- nie nadają się do polerowania, szyba po zabiegu robi się mleczna, jedyny sposób jaki znam to kupno jakiejś niedrogiej, uszkodzonej lampy, ze szkłem w dobrym stanie i wielokrotnie już sprawdzony patent z piekarnikiem
Przednie lampy sa idealne i nie wymagaja zadnych prac, mowa jest o tylnych,lekka polerka odswierzy wyglad.
Znowu TT znowu Cabriolet
tak, lelu666 robił to PlastX'em Meguiarsa, też tego używam i sobie chwalę
Nie no Ty pewnie byś ogarnął. Zacznij ogarniać od swojej TT (o ile ją posiadasz oczywiście, jeżeli nie to podejmij się tego zabiegu na czyimś aucie), a później pochwal się efektem na forum to się z Ciebie trochę pośmiejemy:] Prawie każde auto posiada warstwę ochronną i jakoś lampy dają się polerować, więc jeżeli tutaj się nie dają to chyba coś musi być na rzeczy. Polerowałem szkła w kilku autach i próbowałem robić to w TT, więc jeżeli piszę Ci że się tego nie da zrobić, to istnieje duże prawdopodobieństwo że tak jest, a jeżeli jest inaczej i masz na to jakiś ekstra patent, to pewnie znajdzie się wiele osób które chętnie z tego skorzystają.
Ostatnio edytowane przez jasiel ; 10-06-2013 o 07:44
jak kiedyś dorwę taka lampę to się pochwalę nawet jak nie wyjdzie nic z tego
widzę ,że jest spinka o lampy. Tak jak Żuczek pisał przednie lampy są w stanie idealnym i ich nie bedę nic tykał gdyż niema najmniejszej potrzeby. Jedynie tylne lampy przejadę pastą gdyż na spocie się przyjrzałem i faktycznie można to poprawić co zresztą uczynię niebawem
Jeżeli juz chodzi o polerowanie przednich lamp. Oczywiście ,że się da lecz w granicach rozsądku z racji iż warstwa jest dosyć cienka. Ja swoje przepolerowałem lecz nie usunąłem wszystkich rys z racji iż musiałbym zedrzeć warstwę ochronną. Zanim zacząłem polerować swoje lampy zrobiłem próbę na innej lampie którą mam i służy mi jako dawca części. Warstwę zdarłem bardzo szybko o czym zresztą pisałem dlatego jeżeli ktoś nie jest wstanie pokryć ich nową warstwą tak jak oryginalnie( a chyba nikt z nas nie ma takich możliwości prawda? ) to nie da się usunąć głębszych rys bez uszkadzania warstwy i koniec kropka bo to nie podlega żadnej dyskusji, gdyż to taki sam absurd jak byście chcieli spolerować rysy na lakierze które są aż do podkładu;/
Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 10-06-2013 o 09:33
Świetna robota chłopaki, fajnie patrzeć na dobrze wykonaną robotę!
popsuliśmy więc odkupiliśmy :
Powiem szczerze ,że to jest całkiem solidne bo dosyć twardy materiał o grubości ze 4mm. Ale aby się nic nie urwało przy niemieckiej autostradowej powolnej jeździe Pana Żuczka płyta zostanie jeszcze dodatkowo usztywniona aby nie było znowu jakiś kwiatków :P
Dzięki pomocy kolegom z forum jest i rzecz której mocno brakowało z myszy czyli:
oczywiście nie obyło się bez polerki znaczka :P
A ta oslona to ktora z allegro? Ciekawe czy znacznia poprawia aerodynamike, za jakis czas bede sie musial rozgladnac