Tak, mam DSG. Ale to jest nie tylko przy ostrzejszym ruszaniu (nawet bez LC), ale też przy zmianie biegu na II czuć uślizg i słychać pisknięcie (mimo włączonego ASR), a także czuć buksowanie koła jako serię drobnych uderzeń, nie tylko uślizg.
Oczywiście wiem, że mam za słabe opony, więc na nowych bedzie lepiej, ale nie zmienia to faktu, że ewidentnie czuję, że problem jest tylko z prawej strony. Na przeglądzie miesiąc temu auto nie miało żadnych luzów, ani problemu z amorkami. Ale po zmianie kół na letnie zauważyłem drobne wibrowanie kierownicy przy prędkościach ok. 150+, myślałem, że to zle wyważone koła, ale w innym warsztacie niby poprawili.
W serwisie forda (poprzednio miałem focusa) mi powiedzieli, że takie zjawisko jest, bo prawe koło jest dalej od drążka kierownicy, jakoś do mnie nie trafił ten argument, ale może... Ja bardziej sobie to tłumaczę większymi wybojami po prawej i podjazdami pod krawężniki. Po kilkuset takich drobnych urazach, zawieszenie ma juz się chyba prawo inaczej zachowywać.