A co się dzieje z tarczami?
A co się dzieje z tarczami?
krzywizna... jedne padły mi po przejechaniu 500 km , drugie wytrzymały nie całe 2k , niestety jakość ATE b. spadła, bo np. Paweł ma te same tarcze kupione wcześniej i już trochę na nich śmiga , więc dlatego uprzedzam.
Dodam oczywiście , że nie było momentu nagłego schłodzenia tarczy , które mogły by je pokrzywić.
klocki wybrałeś ceramiczne do tarcz PD?
jeśli tak, to wymień klocki na zwykłe, nieceramiczne...
mnie w sklepie internetowym sprzedano tarcze PD + klocki ceramiczne...
od początku była tragedia, dziwne dźwięki, brak skutecznego hamowania, brudzenie felg...
zareklamowałem- reklamacja uznana..
rozmawiałem kilka razy z głównym przedstawicielem ATE, poinformował mnie, że to błędne zestawienie klocków i tarcz...bla bla bla do pełnych tarcz można zastosować k. ceramiczne, do nacinanych nie ...
Pozdrawiam!
Mam w innym aucie ATE PD + klocki Ferodo Premium, na razie przejechałem na tym zestawie ok 5tys. km i jestem bardzo zadowolony.
Przed zakupem sporo naczytałem się różnych opinii, że się krzywią itp. ale zaryzykowałem (specjalnie kupiłem blisko miejsca zamieszkania, żeby w razie czego łatwiej było reklamować).
Pozdrawiam!
Było: Audi TT 8J 1.8 TFSI => Jest: VW Passat B6 1.8 TSI+++++++++[Yanosik - Antyradar w smartfonie]
Nie brałem ceramicznych,kupiłem "standard".Też myślałem o Ferodo Premium.
A taki zestawik jest ok ? http://allegro.pl/tarcze-klocki-audi...212454319.html
Fajnie wygląda ale pytanie co to za firma... Może lepiej Brembo ale coś nie moge znaleźćdo wersji 225km, wszystko do słabszych - chyba żę to bez różnicy ?
a tył:
http://allegro.pl/tarcze-tyl-klocki-...223451918.html
Ostatnio edytowane przez raiden25 ; 11-05-2013 o 19:54
Też te zestawy brałem pod uwagę,po przeczytaniu wielu opinii wybrałem jednak ATE PD.Po kilku tysiach dam znać jak się sprawują.
te nawiercane to nie sa raczej zadne rewelacyjne, za 529 dostajesz tarcze i klocki, ja za kmpl BOSCH zwyklego, nie nawiercane tarcze, na przod zaplacilem 520 po rabacie, nie pamietam ale chyba 10%. Co do tyłu to tez przy tym samym rabacie za kmpl BOSCH zaplacilem 344 - ale pamietaj ze nie pelne tarcze ale wentylowane.
Panowie tarcze której firmy bardziej polecacie: ATE czy TRW?
Mi mechanik zalozyl TRW bo ponoc mieli duzo przypadkow, ze ate sie giely, ale czy to bylo tylko takie gadanie to nie wiem. Natomiast na tarczach zrobione juz kilkanascie tys km i jak narazie ok.
Mi założono do przodu zwykłe ATE z klockami TRW i mam bicie przy hamowaniu więc pewnie tarcze, ale nie wykluczam piasty. Ponad 500km jeździłemna nich bardzo spokojnie, a po około miesiącu zaczęły bić. Chyba skuszę się teraz na zwykłe TRW, albo Brembo. Bez żadnych nacinanych i nawiercanych, bo tak jak w wątku wspominano do codziennej jazdy wystarczą zwykłe tarcze. Do tyłu wstawiłem tarcze MIKODA GT bo akurat miałem okazjęje tanio wyrwać.
Ja tarcze zaraz po wymianie pojechalem na autobane dotrzec, wedlug sposobu ktory znalazlem gdzies na forum subaru chyba, bo ponoc docieranie takie po miescie nie jest zbyt dobre. A tak to pol godzinki i tarcze fajnie dotarte
Kupujesz chłama z półki TRW czy Z ATE to co za różnica!Sto razy gorsze od orginału,co wiemy orginał pewnie za drogi...a fakt bardzo dobry!jeżeli mówimy o 312.Co raz więcej wypowiedzi nt. tarcz słabiutkich ale co wymagać od tarczy niby firmowej 312 za parę groszy.Czy to TRW czy ATE ma tarcze troszkę lepsze ale co wymagać za parę złoty
Elegancki hebel Koniecznie daj znać jak się sprawuje A tak przy okazji czy śruba na tylnym czopie nie powinna być zabezpieczona dekielkiem czy w Q nie musi być, bo jest inna budowa piasty ??