Strona 8 z 11 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 106 do 120 z 163

Wątek: TT 225 quattro - lub raczej jego brak 01155 - Clutch

  1. #106
    Awatar maciej22.86
    Dołączył
    Jan 2013
    Płeć
    Skąd
    Gniezno
    Pojemność
    1.8T
    KM
    224
    Rocznik
    2001
    Kolor
    green
    Posty
    174
    oki widze ze masz identyczny problem jak ja...Daj znać jak poszło u Ciebie jak bedziesz robił swojego oka??

  2. #107
    Awatar nosuss3
    Dołączył
    Jan 2013
    Płeć
    Skąd
    Rozogi
    Pojemność
    1.8T
    KM
    209
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    49
    Oczywiście że dam znać od poniedziałku zaczynam walkę z haldexem i napiszę co i jak
    Ostatnio edytowane przez nosuss3 ; 23-03-2013 o 17:13

  3. #108
    Awatar szweda
    Dołączył
    Dec 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    czarny
    Posty
    179
    Ja się podłącze:
    W haldexie padło już wszystko co mogło i została ostateczność.
    1) Pompa nowa ASO, sprawna
    2) Komputer od Artura, sprawny
    3) Haldex zdechł.

    Podejrzewam śmierć sprzęgieł (tarczek ciernych). Diagnoza niepotwierdzona, świeżo wlany olej mętny jednak bez opiłków.
    Pytania do was, jak dalej diagnozować i jeżeli mam rację co polecacie: Kupić same sprzęgła w ASO za około 800,- szukać używanego haldexa bez osprzetu za niewiele odbiegającą kwote.
    "Kiedyś w przypływie zniechęcenia nad problemami z moim autem retorycznie zapytałem co się jeszcze %#@! może w nim zepsuć, a teteta podjęła wyzwanie"

  4. #109
    Awatar maciej22.86
    Dołączył
    Jan 2013
    Płeć
    Skąd
    Gniezno
    Pojemność
    1.8T
    KM
    224
    Rocznik
    2001
    Kolor
    green
    Posty
    174
    jak dla mnie cena tarczek to kosmos s ASO...Ja ostatnio rozebrałem haldex w drobny mak i jak wyjąłem te tarczki to tym bardziej sądze że kupno za 960zł to juz nie powiem co...Kupiłbym używany haldex kolego...Zawsze jakieś częsci jeszcze bedą...

  5. #110
    Awatar szweda
    Dołączył
    Dec 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    czarny
    Posty
    179
    Tylko kupno uzywki to loteria. z reguły sa bez osprzetu i oleju, leżące niewiadomo jak długo. Również niewiadomy wpływ jest takie wietrzenia na trwałość po zalaniu olejem.
    Nikt nie daje mi gwarancji rozruchowej. A samo odpalenie by sprawdzić: olej, filtr, demontaż i montaż jest spory przy cenie zakupu używki. KOlego maciej wnosząc po wawtarze i opisie poza kolorem mamy identyczne auta.
    Brakuje mi kogoś ogarniętego by to posprawdzał, moj mechanik za dlugo sie z tym babrze i prawie cały osprzet wymienilem, a co pół roku znowu coś
    "Kiedyś w przypływie zniechęcenia nad problemami z moim autem retorycznie zapytałem co się jeszcze %#@! może w nim zepsuć, a teteta podjęła wyzwanie"

  6. #111
    Awatar maciej22.86
    Dołączył
    Jan 2013
    Płeć
    Skąd
    Gniezno
    Pojemność
    1.8T
    KM
    224
    Rocznik
    2001
    Kolor
    green
    Posty
    174
    w sumie tez masz racje...Loteria...duzo roboty by to wyjąć załozyc itp...robisz..testujesz..a tu niccc.. ja mam ten plus ze w sumie to wszystko ogarniam sam..nigdy nie dałem auta do mechanika..jedynie zbieżnosc Mam 2 haldexy...jeden rozebrałem drugi w aucie...mam foty tych tarczek rozebranego haldexa, ale cos nie moge wrzucuc fotek zeby Wam pokazać jak one wyglądają, jaka mają grubośc...zrobilem pewien mały myk z tarczkami który usłyszałem od pana który regeneruje haldexy...W weekend bede go składał i mam nadzieje ze zobacze kręcące sie tylne łapki Dam znać co i jak)

  7. #112
    Awatar nosuss3
    Dołączył
    Jan 2013
    Płeć
    Skąd
    Rozogi
    Pojemność
    1.8T
    KM
    209
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    49
    zrobilem pewien mały myk z tarczkami który usłyszałem od pana który regeneruje haldexy...
    Możesz rzucić na to więcej światła jestem w trakcie wyciągana haldexa w celu dokładnego zbadania go i porobienia kilku testów bo mi też sterownik rzuca błędami

  8. #113
    Awatar maciej22.86
    Dołączył
    Jan 2013
    Płeć
    Skąd
    Gniezno
    Pojemność
    1.8T
    KM
    224
    Rocznik
    2001
    Kolor
    green
    Posty
    174
    mój właśnie żadnych błędów nie ma...rozmawialem z gosciem który regeneruje haldexy...udalem laika..zaczalem pytac na czym polega regeneracja...jakie elementy itp...oczywiscie powiedzial ze pompka..moze sterownik no i wreszcie powiedzial mi o tym co chcialem usłyszeć... Mianowicie tarczki zapytalem czy zaklada nowe skad je zdobywa...Powiedzial krotko ze zaklada używki!!!Żadne nowe!!mowie no ale jak??powiedzial ze myje je w benzynie i wyslizgane szlifuje delikatnie papierkiem...Po rozebraniu go zrozumiałem Najczesciej wyslizgują sie NIE te które maja okładzine tylko te całe metalowe przekładki ktore obracaja sie na wałku...Po moim wyszlifowaniu kiedy wzialem scisnałem jedna z okladzina drugą bez kleja sie do siebie dobrze, przed zeszlifowaniem czuc ze nie kleją sie do siebie.. Zobaczymy co pokaże weekend

    - - - Updated - - -

    Postaram sie wrzucic kilka fotek wtedy bedzie mozna bliżej to przedstawić

  9. #114
    Awatar maciej22.86
    Dołączył
    Jan 2013
    Płeć
    Skąd
    Gniezno
    Pojemność
    1.8T
    KM
    224
    Rocznik
    2001
    Kolor
    green
    Posty
    174
    http://img703.imageshack.us/img703/5139/tarczki.jpg
    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
    http://img405.imageshack.us/img405/8330/img0617mn.jpg
    http://img202.imageshack.us/img202/9264/img0616uq.jpg

    Pierwsze zdjecie przedstawia zestaw tarczek...Jest 7 z okładzina i 7 bez (blaszane)...Wyślizguja sie te blaszane. Widac na nich bardziej świecące że tak powiem ringi..Gosc powiedział ze jak nie bedzie oleju haldex zakreci slizgnie sie na blaszkach i jest ****..Zrobiłem próbe...Jak pisałem wyzej...Przez czyszczeniem ich jedna blaszana i jedna z okładzina po scisnieciu ich dają sie latwo obracać..Po zmatowieniu blaszanej juz nie..Ewidentnie kleja sie do siebie..
    Jeżeli ktoś chce wiecej fotek rozprutego Haldexa moge wrzucic bo jesce go nie złożyłem i moge porobić
    Ostatnio edytowane przez maciej22.86 ; 28-03-2013 o 08:37

  10. #115
    Awatar nosuss3
    Dołączył
    Jan 2013
    Płeć
    Skąd
    Rozogi
    Pojemność
    1.8T
    KM
    209
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    49
    Maciej22.86 jesteś wielki Twoje posty poprawiły mi humor
    Ostatnio edytowane przez nosuss3 ; 28-03-2013 o 16:05

  11. #116
    Awatar szweda
    Dołączył
    Dec 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    czarny
    Posty
    179
    Nie ukrywam, że tymi fotami i opisem daleś mi do myślenia by to samemu rozbebeszyć i postarać się naprawić. Pytanie, czy mogę odpiąć wał przy skrzyni zdemontować haldex i użytkować auto na czas zabawy. Jak wygląda sprawa mocowania go do mostu?
    Nie miałem nigdy czasu by go dokładnie od spodu obejrzeć, a informacja się przyda.
    Patrząc na zdjęcia, to niewiele moge tam popsuć, a za demontaż nie zapłace za dużo, więc gra warta świeczki.
    "Kiedyś w przypływie zniechęcenia nad problemami z moim autem retorycznie zapytałem co się jeszcze %#@! może w nim zepsuć, a teteta podjęła wyzwanie"

  12. #117

    Dołączył
    Dec 2009
    Płeć
    Skąd
    Gorlice/Rzeszów
    Pojemność
    2.0T
    KM
    200
    Rocznik
    2007
    Kolor
    VegasYelow
    Posty
    4,449
    hjok;hio;'
    Ostatnio edytowane przez ICE ; 13-04-2014 o 17:53

  13. #118
    Awatar nosuss3
    Dołączył
    Jan 2013
    Płeć
    Skąd
    Rozogi
    Pojemność
    1.8T
    KM
    209
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    49
    Szweda raczej nie dasz rady tak jeździć po wyjęciu haldexu wał będzie o strony haldexa opadnie i bedzie leżał na osłonie poza tym wał podczas jazdy cały czas się kręci nic z tym nie zrobisz chyba że wyciągniesz cały wał ale to bez sensu dzisiaj albo jutro rozbieram haldex i zregenruje te sprzęgło bo na 99% mi nie trzyma

  14. #119
    Awatar maciej22.86
    Dołączył
    Jan 2013
    Płeć
    Skąd
    Gniezno
    Pojemność
    1.8T
    KM
    224
    Rocznik
    2001
    Kolor
    green
    Posty
    174
    Po wyjeciu haldexa auto stoi nie jezdzic!!Tak jak kolega napisal wał opadnie na osłone po rura wydechowa...Sa to moje tarczki wyjete z mojego haldexa...Zrobilem dzis pewne podejscie... Pojechalem do serwisu niech mi pokaża te tarczki bo chcialem zobaczyc jak wygladaja nowe...Jak macie takie jak na moich fotkach to zapewniam ze sa DOBRE!!! To sa moje tarczki zaraz foto

    http://imageshack.us/photo/my-images...sc05123ug.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images...sc05122ce.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/407/haldex.jpg/

    ostatnie foto poprawne złożenie
    Ostatnio edytowane przez maciej22.86 ; 28-03-2013 o 18:51

  15. #120
    Awatar nosuss3
    Dołączył
    Jan 2013
    Płeć
    Skąd
    Rozogi
    Pojemność
    1.8T
    KM
    209
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    49
    Maciej moje tarcze są w takim samym stanie jak Twoje właśnie rozebrałm haldexa jutro kupię dwie butelki rozpuszczalnika i będę z nimi walczył powiedz mi papierem o jakiej ziarnistości je szlifowałeś???
    Jutro późnym wieczorem zapodam jakieś fotki

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-10-2019, 07:33
  2. Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 23-06-2015, 20:58
  3. Marmel i jego TT Quattro
    Przez Marmel w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-03-2015, 08:48
  4. brak mocy -> brak błędu przy diagnostyce...
    Przez Eli25dg w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-06-2013, 10:34
  5. TT quattro `99 225PS a brak ESP, dziwne?
    Przez DJK w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 24-05-2008, 17:49

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •