Cytat Zamieszczone przez gregor10 Zobacz posta
Arturr Powiedz mi jakie wskaźniki powienien zamontować M and V aby nie robić krzywdy temu silnikowi na diode mode ?
Moim zdaniem musiały by to być MINIMALNIE boost z warningiem, egt, afr. Co oznacza że zakup takich zegarów przekracza koszt wykonania porządnego chipa
Trafiłeś w 10 z zegarami jak i w to że trochę kosztują tyle że zegary przydadzą się kiedyś przy BT

Cytat Zamieszczone przez gregor10 Zobacz posta
Dwa czy seryjna mapa paliwa jest przystosowana do pracy przy wiekszym doladowaniu od seryjnego ? To samo mapa zapłonu, limitery doladowania itp ?
Testowałeś diode mode na silniku o oznaczeniu AJQ że twierdzisz iż nie skrzywdzi to silnika ? Bo ja testowałem i wiem że jest to drut aż miło.
Seryjna mapa nie jest przystosowana aby widzieć większe doładowanie , dlatego właśnie daje się diodę a AFR jest regulowane z odczytów sondy , zresztą po co mam tracić czas jak zapewne to wiesz .

Osobiście nigdy nie testowałem tego i pewnie już nie będę ale chyba nie muszę Ci tłumaczyć że mając podgląd wspomnianych wyżej parametrów można bardzo szybko się zorientować czy będzie to działać w danym silniku czy nie .

Nie jestem jakimś wielkim zwolennikiem czy obrońcą ( bo u siebie dawno , dawno temu na seryjnej turbinie jednak miałem program nie diodę ) diody ale też nie mogę się zgodzić z twierdzeniem że jest to krzywda jeśli wszystko jest zrobione z głową .

Nie ma to jednak wielkiego znaczenia bo znając M & V wiem że nie jest to opcja tak więc nie sprowadzajmy kolejnego wątku na manowce poprzez zbędne dyskusje








Pozdrawiam