Trafiłeś w 10 z zegarami jak i w to że trochę kosztują tyle że zegary przydadzą się kiedyś przy BT
Seryjna mapa nie jest przystosowana aby widzieć większe doładowanie , dlatego właśnie daje się diodę a AFR jest regulowane z odczytów sondy , zresztą po co mam tracić czas jak zapewne to wiesz .
Osobiście nigdy nie testowałem tego i pewnie już nie będę ale chyba nie muszę Ci tłumaczyć że mając podgląd wspomnianych wyżej parametrów można bardzo szybko się zorientować czy będzie to działać w danym silniku czy nie .
Nie jestem jakimś wielkim zwolennikiem czy obrońcą ( bo u siebie dawno , dawno temu na seryjnej turbinie jednak miałem program nie diodę ) diody ale też nie mogę się zgodzić z twierdzeniem że jest to krzywda jeśli wszystko jest zrobione z głową .
Nie ma to jednak wielkiego znaczenia bo znając M & V wiem że nie jest to opcja tak więc nie sprowadzajmy kolejnego wątku na manowce poprzez zbędne dyskusje
Pozdrawiam