Na zaworze nie mam cybanta. Przewód 4mm i trzyma się jak głupi trzeba by było nożem ciąć.
Ja kupiłem takie:
http://allegro.pl/obejma-opaska-prze...354651351.html
Na zaworze nie mam cybanta. Przewód 4mm i trzyma się jak głupi trzeba by było nożem ciąć.
Ja kupiłem takie:
http://allegro.pl/obejma-opaska-prze...354651351.html
Ostatnio edytowane przez ICE ; 17-12-2010 o 13:44
no dokładnie tak
pytanie podejrzewam z serii retoryczne, ale wole je zadac, by pozniej nie okazalo se ze to wcale nie bylo takie oczywiste,
dv seryjnie jest wpiety w TIP i obok zaraz na TIPie jest drugie wejscie, w ktorym jest tez czarny zaworek/krazek, wygladajacy jak UFO, moje pytanie brzmi,
czy przy przeniesieniu dv na zimna strone moge te te dwa miejsca na TIPie zamienic miejscami? tzn ufo dac w seryjne miejsce dv, a od miejsca gdzie byl krazek/ufo pociagnac waz do dv ?
"Love Them BOTH" - M.
Kuede stary nie bardzo wiem o co ci kaman z tym ufo, ale jeżeli dajesz dv na zimną stronę to zmieniasz tylko jego położenie, a tam gdzie oddaje powietrze to nic się nie zmienia czyli in pipe.
Znowu TT znowu Cabriolet
oj zuku zuku
to jest moje 'ufo'
wiem, ze po stronie TIPa zostaje waz w miejscu dawnego dv, ale chcialem zamienic miejscami wejscie od dv z wejsciem od tego zaworka ze zdjecia, bo waz od relocation kit lepiej, by mi wtedy podpasowal
a widzisz, czyli dobrze ze z glupoty zapytalem, by dmuchac na zimne, bo bylem pewny, ze nie zrobi to zadnej roznicy
Ostatnio edytowane przez M and V ; 23-02-2013 o 16:37
"Love Them BOTH" - M.
Jaki ma numer to UFO, ten grzybek?
06a 129 101
"Love Them BOTH" - M.
poza tym chyba to są chyba inne średnice
przy okazji pytanko jaka jest średnica cybanta z turbo do DV?
Arttur a jakie ma znaczenie zamiana tych 2 rzeczy? bo tak myślę i chyba zbyt istotne to to nie jest. Chyba ,że masz na to jakieś ciekawe wytłumaczenie
To chyba byłeś zmęczony jak nad tym myślałeś A tak na serio ....
Powietrze pod ciśnieniem ciśnieniem wypełni każdy kanał ( rozwidlenie , króciec ) jaki napotka na swojej drodze a co za tym idzie w tym przypadku może się dostać do tego grzybka oraz układu PCV .
Oczywiście w TIP-ie występuje podciśnienie i przepływ powietrza w jednym kierunku i dla tego nie twierdzę że każdy spust z DV będzie powodował ciśnienie w grzybku , catch tanku i układzie PVC nie mniej przy sprzyjających warunkach może to zjawisko występować od czasu do czasu .
Czy takie ciśnienie coś uszkodzi ? Chyba nie . Czy jest wskazane i potrzebne ? Zapewne nie ...
Tak więc jeśli nie ma nieodwołalnej potrzeby zamieniać tego miejscami to po cholerę to robić ?
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Myślę że niema prawa wytworzyć się tam duże ciśnienie bo przecież filtr powietrza nie jest dużą restrykcją i te wszystkie gazy wyjdą filtrem ( nawet na logach widać że przepływ w momencie upustu spada do 0 ) a czy zamiana 5cm w tą lub w tą będzie miała wpływ na to że ciśnienie inaczej się rozłoży. Wydaje mi się że w sumie nie bardzo ale tak jak wspominałeś jak się ta tak jak ori to można i tak. Miałem doczynienia z takim a3 które miało odwrotnie , ponadto u mnie dv jest wbudowane w turbinę i dlatego mnie to zaciekawiło bo w moim wypadku nie było możliwości ustawiania tego :P
Filtr powietrza nie ma tu znaczenia bo wydaje mi się że ''fala'' powietrza o większym ciśnieniu nie będzie poruszać się ''pod prąd '' czyli przeciwnie do kierunku przepływu . Zgadzam się jednak że nie ma prawa wytworzyć się tam duże ciśnienie .
To że DV jest wbudowany w turbinę też nie ma znaczenia bo spust jest już poza TIP-em
Podobnie sprawa z A3 , sam widziałeś pewnie nie raz jakie ''patenty'' są stosowane
U mnie w aucie taka zamiana była by czystą głupotą .
Ale ..... Zaciekawiło mnie dla czego chcesz polemizować z '' oczywistą oczywistością '' więc obejrzałem kilka różnych TIP-ow i muszę przyznać że w niektórych przypadkach to co napisałem wcześniej ma sens a w nie których nie ma go zupełnie . Tak więc wychodzi na to że nie byłeś tak zmęczony jak myślałem
Tak czy inaczej stoje przy swoim choćby ze względu na średnicę bo moim zdaniem ten cal to minimum żeby szybko i efektywnie spuszczać ciśnienie i wszelkie zwężki są nie wskazane
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden