Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 75 z 88

Wątek: szpaku 88 TT :)

  1. #61

    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    Skąd
    kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    granat
    Posty
    123
    Cytat Zamieszczone przez amldawid Zobacz posta
    szpaku rozumiem ze wziąłeś mój przykład pod tą dyskusję, a więc musze się co nieco wtracic w ta konwersację...Choćby te auto miało i 20lat pojechałbym z miernikiem lakieru, bo dla mnie zawsze priorytetowo bedzie sie liczyć konstrukcja auta, co było w nim naruszone a co nie..Nie mówie tu o 2 czy nawet 5 lakierze ale o tym co z danym autem w jego historii poruszania sie po swiecie sie działo, w końcu moje zycie jest najważniejsze..Fakt, nie jestem mechanikiem i w sprawach tj. silnik nie jestem znawcą i faktycznie troche miernie oceniłem stan egzemplarza który zakupiłem..Odnosnie LPG temat jest dla mnie baaaardzo baaaardzo niewiadomy w kwstii TT, jesli chodzi o samo LPG uważam ze jest to rewelacyjna alternatywa dla cen paliw w Polsce i nie tylko, i z racji faktu ze jeżdżę autami na gaz od wielu lat bezawaryjnie postanowiłem kupic także TT z LPG..Jednak z każdym dniem zapoznaję sie coraz bardziej z tym samochodem, aktualnie auto jest w remoncie i czy bedzie jeździc na gaz tego nie wiem, czas pokaże..Kończąc swoja ocenę uważam ze nie ma po prostu okazji, jesli coś kupujemy za tanio musi byc haczyk, nikt nikomu prezentów robić nie będzie..Ja poległem na tym ze jestem człowiekiem bardzo ufnym i z góry postrzegam że wszyscy sa dobrzy..Ja osobiście w życiu bym nie sprzedał samochodu pisząc w ogłoszeniu "nie wymaga wkładu finansowego" z silnikiem do remontu..Kwestia samego LPG to zupełnie inny temat i nie ma on nic wspólnego z faktycznym stanem pojazdu...
    Nie misłem na myśli twojego przykładu, ale czytając o mierniku lakieru... Nie lepiej zajrzeć? tu ? i tam? Spojrzeć czy auto nie kopci i wiele wiele innych. Ale tak jak pisał Paweł Koniec OT.

    EDYCJA ---------- Post dodany 21:55 08-10-2012 ---------- EDYCJA

    Chodzi mi po głowie jeszcze temat ostrzejszych wałków? Czy wie ktoś coś na ten temat?
    Ostatnio edytowane przez szpaku88 ; 08-10-2012 o 20:51

  2. #62
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Przy seryjnej turbinie wałki nie są polecaną modyfikacją . Chodzi o to że ostre wałki są w stanie dodać trochę mocy w górnym zakresie obrotów nie mniej jednak problem jest taki że seryjna turbina '' traci oddech '' dużo wcześniej .

    Ba , nawet przy średniej wielkości większej turbinie ( GT 28RS do GT 2871 a może i GT3071 ) wałki nie mają większego sensu .
    Aby myśleć o przyroście mocy z wałków to trzeba mieć przynajmniej coś wielkości GT3076 ( a może i 3071 )

    Jest jeszcze opcja wymiany tylko wałka dolotowego i to jest właśnie bardziej rekomendowane przy mniejszych turbinach ale z tych większych , .
    Przy seryjnej turbinie może takie rozwiązanie dać bardzo niewielki przyrost w górnym zakresie ale kosztem zmniejszenia momentu obrotowego ( jak i mocy ) w dolnym i średnim zakresie obrotów .
    Lepszy efekt będzie jak kasę przeznaczoną na te wałki dołoży się do zakupu lepszego FMIC-a









    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  3. #63

    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    Skąd
    kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    granat
    Posty
    123
    Cytat Zamieszczone przez Arttur Zobacz posta
    Przy seryjnej turbinie wałki nie są polecaną modyfikacją . Chodzi o to że ostre wałki są w stanie dodać trochę mocy w górnym zakresie obrotów nie mniej jednak problem jest taki że seryjna turbina '' traci oddech '' dużo wcześniej .

    Ba , nawet przy średniej wielkości większej turbinie ( GT 28RS do GT 2871 a może i GT3071 ) wałki nie mają większego sensu .
    Aby myśleć o przyroście mocy z wałków to trzeba mieć przynajmniej coś wielkości GT3076 ( a może i 3071 )

    Jest jeszcze opcja wymiany tylko wałka dolotowego i to jest właśnie bardziej rekomendowane przy mniejszych turbinach ale z tych większych , .
    Przy seryjnej turbinie może takie rozwiązanie dać bardzo niewielki przyrost w górnym zakresie ale kosztem zmniejszenia momentu obrotowego ( jak i mocy ) w dolnym i średnim zakresie obrotów .
    Lepszy efekt będzie jak kasę przeznaczoną na te wałki dołoży się do zakupu lepszego FMIC-a










    Pozdrawiam
    Dzięki Artur! Czyli pomysł odpada..

  4. #64
    Awatar ksolk
    Dołączył
    Oct 2006
    Płeć
    Skąd
    Olkusz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,837
    a jednak coś do kolegi dociera!nie chcę Ci źle wróżyć szpaku 88,ale życzę Ci abyś się po swoich modyfikacjach nie znalazł się w innym wątku- czytaj"naprawa,itp."

  5. #65

    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    Skąd
    kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    granat
    Posty
    123
    Cytat Zamieszczone przez ksolk Zobacz posta
    a jednak coś do kolegi dociera!nie chcę Ci źle wróżyć szpaku 88,ale życzę Ci abyś się po swoich modyfikacjach nie znalazł się w innym wątku- czytaj"naprawa,itp."
    Jeśli chodzi Ci o kolektor? To i tak będzie robiony. Auto jak auto każdemu coś się szkodzi.

  6. #66

    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    Skąd
    kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    granat
    Posty
    123
    Turbo wróciło z regeneracji + mała niespodzianka przy okazji silnik przygotowany, do programu (pewnie dopiero na wiosnę) , już wiem kto się tym zajmie. Nie mogę się doczekać efektu...

  7. #67
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Zdradź co to za niespodzianka ....









    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  8. #68

    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    Skąd
    kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    granat
    Posty
    123
    Cytat Zamieszczone przez Arttur Zobacz posta
    Zdradź co to za niespodzianka ....









    Pozdrawiam
    Turbo zostało trochę przerobione

  9. #69
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Cytat Zamieszczone przez szpaku88 Zobacz posta
    Turbo zostało trochę przerobione
    Och szpaku jaki ty tajemniczy jesteś o ile ja czy Artur lub Paweł zapewne wiemy lub domyślamy się co zostało przerobione, to reszta ludzi też by chciała wiedzieć, więc jak byś był łaskaw do dawaj, ocenimy
    Znowu TT znowu Cabriolet

  10. #70

    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    Skąd
    kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    granat
    Posty
    123
    Cytat Zamieszczone przez ZUCZEK Zobacz posta
    Och szpaku jaki ty tajemniczy jesteś o ile ja czy Artur lub Paweł zapewne wiemy lub domyślamy się co zostało przerobione, to reszta ludzi też by chciała wiedzieć, więc jak byś był łaskaw do dawaj, ocenimy
    Pewnie się dobrze domyślacie.

    Odebrałem dzisiaj auto od mechanika Już nie mogę doczekać się programu, czuć że turbo lepiej dmucha ale chyba brakuje mu trochę paliwa?

  11. #71
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    No jak chcesz przekroczyć 300hp to wtryski koniecznie większe lub ori ale nowe.
    Znowu TT znowu Cabriolet

  12. #72

    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    Skąd
    kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    granat
    Posty
    123
    Cytat Zamieszczone przez ZUCZEK Zobacz posta
    No jak chcesz przekroczyć 300hp to wtryski koniecznie większe lub ori ale nowe.
    Narazie jeszcze nic nie programowałem, Jeżdżę bez programu.

  13. #73
    Awatar KubaTT
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Lublin / Zamość
    Pojemność
    2.0T
    KM
    -
    Rocznik
    -
    Kolor
    -
    Posty
    1,063
    Jak nie masz programu to N'ka wysterowuje turbo na seryjny boost, więc nie wiem dlaczego mogłoby brakować paliwa. Co się dzieje z autem w ogóle?

  14. #74
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    brakuje bo pompa niedomaga i są spadki ciśnienia na listwie:P

  15. #75
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Cytat Zamieszczone przez szpaku88 Zobacz posta
    Narazie jeszcze nic nie programowałem, Jeżdżę bez programu.
    Naturalnie, przy takich mocach nowa pompa też konieczna, bo może być rozczarowanie przy strojeniu, czemu tylko 260hp na zapętlonych wtryskiwaczach.
    Znowu TT znowu Cabriolet

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •