Kod silnika to AWP 1.8T auto jest niby z końca grudnia ale wbite w dowodzie jest styczeń 2002 auto jest na 2 sondach z czego druga jest wyłączona programowo bo nie ma katalizatora.
Dla jasności jest to Golf IV z USA.
Kontrolka nie zapala się od razu po skasowaniu można bez niej trochę pojeździć i zazwyczaj zapala się nie przy starcie auta ale w czasie jazdy jak auto jest już rozgrzane.
Dziś walczę z wywaleniem tego ustrojstwa ale nie mogłem dostać opornika i mam problem z usunięciem tych metalowych rurek bo nie wiem gdzie są mocowane a mam już pół auta rozbebeszonego.
I jeszcze jedno czy ten catch can to to samo co to : http://allegro.pl/oil-catch-tank-tur...616082889.html ??
I skąd wziąć te kapturki ??
EDYCJA ---------- Post dodany 15:11 18-09-2012 ---------- EDYCJA
Combi vale usunięte teraz tylko rezystor i pompa wylatuje.
Jedno pytanko bo nie wiem co zrobić z jedną rurką. Mianowicie w splocie tych metalowych jest 4 rurki z czego 3 szły od tego ustrojstwa przy kolektorze a jedna gdzieś w bok i tak samo z drugiej strony idzie gumowy wężyk d okolice turbo co z tym zrobić ??