Strona 16 z 27 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 226 do 240 z 396

Wątek: Jaqob - TT 2.0 TFSI

  1. #226
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Cytat Zamieszczone przez Pawel-2005 Zobacz posta
    na którym miejscu w liście jest big turbo?:P
    Hehe, na osobnej liście bo są 2: 1- tuning mechaniczny (tam jest na pierwszy miejscu Q później BT) i druga lista - tuning optyczny

    EDYCJA ---------- Post dodany 11:14 22-06-2012 ---------- EDYCJA

    Dotarł do mnie weekendowy zestaw fana motoryzacji



    Do tego wosk, który kupiłem już wcześniej



    oj będą laski miały kisiel w majtkach oby tylko nie padało.

    EDYCJA ---------- Post dodany 19:43 22-06-2012 ---------- EDYCJA

    Dopiero dzisiaj udało się zamontować adapter zaworu forge. Różnica w dźwięku jest bardzo duża w stosunku do serii i na zewnątrz faktycznie słychać tak jak na filmiku Pachury. Mając porównanie do MK1 w przypadku MK2 auto jest lepiej wyciszone niż MK1 i przy zamkniętych szybach dźwięk słychać dużo słabiej niż w MK1 tak więc, żeby się w pełni delektować trzeba by sobie szybkę otworzyć druga sprawa to w moim przypadku automat powoduje, że ten dźwięk słyszę tylko wtedy kiedy celowo dodam gazu i go puszczę. Podczas zmiany biegu automat robi to tak szybko, że ciśnienie, które jest upuszczane jest po chwili zaciągane i pod czas normalnej jazdy jest jak w serii czyli nic nie słyszę co w sumie mi nawet pasuje bo poświszcze wtedy kiedy chce a podczas normalnej jazdy nie będzie mi przeszkadzać.

    Filmik nakręcany na postoju w środku przy otwartych drzwiach. Podczas jazdy ten dźwięk jest "czystszy" i zdecydowanie ładniejszy



    Podsumowując polecam ten mod bo kosztuje niewiele w przypadku 2.0 TFSI bo wystarczy sam adapter a bardzo fajnie słychać i co więcej nie jest to uciążliwe.
    Ostatnio edytowane przez Jaqob ; 22-06-2012 o 20:43
    I don't have dreams, I have goals.

  2. #227
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Cytat Zamieszczone przez Jaaqob Zobacz posta
    druga sprawa to w moim przypadku automat powoduje, że ten dźwięk słyszę tylko wtedy kiedy celowo dodam gazu i go puszczę. Podczas zmiany biegu automat robi to tak szybko, że ciśnienie, które jest upuszczane jest po chwili zaciągane i pod czas normalnej jazdy jest jak w serii czyli nic nie słyszę
    W tym wypadku to nie skrzynia tylko elektrycznie sterowany DV tak działa że upuszcza kiedy ECU uzna to za potrzebne Oczywiście szybka zmiana biegów też ma na to jakiś tam procent wpływu ...

    Generalnie efekt dość sympatyczny , nie za głośno ale wystarczająco aby było słychać że jedzie auto turbodoładowane






    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  3. #228
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Czyli w MK2 w manualu podczas zmiany biegów efekt będzie taki sam? W MK1 podczas zmiany biegów zawsze było słychać blow-off stąd sądziłem, że to przez skrzynię.
    I don't have dreams, I have goals.

  4. #229
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Tak ,efekt będzie podobny tyle że w manualu łatwiej '' wymusić ''






    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  5. #230
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    ASO mnie jednak lubi dzisiaj dostałem przesyłkę a tam ...




    Katalog z akcesoriami
    I don't have dreams, I have goals.

  6. #231
    Awatar Blerx
    Dołączył
    Jun 2008
    Płeć
    Skąd
    Wołomin
    Pojemność
    brak
    KM
    ..
    Rocznik
    ..
    Kolor
    ..
    Posty
    1,239
    Cytat Zamieszczone przez Jaaqob Zobacz posta
    ASO mnie jednak lubi dzisiaj dostałem przesyłkę a tam ...




    Katalog z akcesoriami
    O fajne. Też bym takie chciał dostawać od ASO (:

  7. #232
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    No to faktycznie postarali się, niezła propaganda.
    Znowu TT znowu Cabriolet

  8. #233

    Dołączył
    May 2007
    Płeć
    Skąd
    Otwock/Warszawa
    Pojemność
    2.0T
    KM
    270
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Granatowy
    Posty
    612
    Swoją drogą od kiedy dsg pozwala kręcić silnik na postoju powyżej 4000?

  9. #234
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Czarek przestań już
    Znowu TT znowu Cabriolet

  10. #235
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Cytat Zamieszczone przez Cezary Zobacz posta
    Swoją drogą od kiedy dsg pozwala kręcić silnik na postoju powyżej 4000?
    W trybie Park pozwala na tyle ile chcesz w Drive na postoju sobie przecież nie pogazujesz a w czasie jazdy to już jak chcę sobie przegazowac wrzucam na "pół automat" gdzie zmieniam biegi sam łopatkami i jadę prawie jak manualem tyle że używam tylko + - zamiast machać wajchą

    BTW: ty mówisz o Lunch Control a tego się używa tylko do startów i w standardzie nie przekracza 3 tys dopiero po programie DSG masz 4 tys.

    BTW2: automat jest bardzo inteligentnym urządzeniem i nawet w trybie Drive można sobie "przegazować" auto tak żeby było sapnięcie bez szybkiego przełączenia biegu trzeba tylko wyczuć jak to zrobić generalnie jak człowiek opanuje dodawanie gazu i działanie skrzyni samemu można gazem wymuszać zmianę biegu wtedy kiedy się chce a nie kiedy automat ma zamiar i to bez używania + -.
    Ostatnio edytowane przez Jaqob ; 06-07-2012 o 11:19
    I don't have dreams, I have goals.

  11. #236
    Awatar Wysoczan
    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    DSW
    Pojemność
    2.0T
    KM
    450
    Rocznik
    2010
    Kolor
    quattro
    Posty
    444
    Cytat Zamieszczone przez Jaaqob Zobacz posta
    W trybie Park pozwala na tyle ile chcesz w Drive na postoju sobie przecież nie pogazujesz a w czasie jazdy to już jak chcę sobie przegazowac wrzucam na "pół automat" gdzie zmieniam biegi sam łopatkami i jadę prawie jak manualem tyle że używam tylko + - zamiast machać wajchą

    BTW: ty mówisz o Lunch Control a tego się używa tylko do startów i w standardzie nie przekracza 3 tys dopiero po programie DSG masz 4 tys.

    BTW2: automat jest bardzo inteligentnym urządzeniem i nawet w trybie Drive można sobie "przegazować" auto tak żeby było sapnięcie bez szybkiego przełączenia biegu trzeba tylko wyczuć jak to zrobić generalnie jak człowiek opanuje dodawanie gazu i działanie skrzyni samemu można gazem wymuszać zmianę biegu wtedy kiedy się chce a nie kiedy automat ma zamiar i to bez używania + -.
    U mnie jest tak, że jak mam na P, to przy dodawaniu gazu nie przekroczy 4 tys. obr./min. Tzn. przy wciśniętym gazie odpowiednio mocno lub nawet całkowicie dochodzi do tej wartości i ją trzyma cały czas. Więc albo dotyczy to tylko niektórych modeli skrzyni DSG, albo u Ciebie jest zdjęty ten limiter obrotów na postoju.
    Jak się zachowuje na N nie sprawdzałem.


    BTW: u mnie przy LC przekracza 3 tys. obr./min. (choć nieznacznie) a dokładniej osiąga ~3 200 obr./min.



    Pozdrawiam.

  12. #237
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Cytat Zamieszczone przez Wysoczan Zobacz posta
    U mnie jest tak, że jak mam na P, to przy dodawaniu gazu nie przekroczy 4 tys. obr./min. Tzn. przy wciśniętym gazie odpowiednio mocno lub nawet całkowicie dochodzi do tej wartości i ją trzyma cały czas. Więc albo dotyczy to tylko niektórych modeli skrzyni DSG, albo u Ciebie jest zdjęty ten limiter obrotów na postoju.
    Jak się zachowuje na N nie sprawdzałem.


    BTW: u mnie przy LC przekracza 3 tys. obr./min. (choć nieznacznie) a dokładniej osiąga ~3 200 obr./min.



    Pozdrawiam.
    Ok ale masz wtedy wciśnięty hamulec czy nie?
    I don't have dreams, I have goals.

  13. #238
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    a ja dziś się ścigałem a3 w dsg, heh faktycznie ze startu to lipa ale dobrze że przeciwnik był kiepski bo ex rafałkowy leon to wsydu nie było ale naciskałem gaz już z 1 -1.5s wcześniej zanim mieliśmy ruszyć hehe

  14. #239
    Awatar Wysoczan
    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    DSW
    Pojemność
    2.0T
    KM
    450
    Rocznik
    2010
    Kolor
    quattro
    Posty
    444
    Cytat Zamieszczone przez Jaaqob Zobacz posta
    Ok ale masz wtedy wciśnięty hamulec czy nie?
    Oczywiscie, ze nie . Hamulec wciskam lacznie z gazem tylko do LC, czyli majac wybrany tryb skrzyni S lub +/-. Natomiast slyszalem, ze to ograniczenie obrotow na postoju jest powszechnie stosowane w automatycznych skrzyniach roznych producentow (oprocz Audi to np. Jaguar, Land Rover).

    Pozdrawiam.

  15. #240
    Awatar ziembol89
    Dołączył
    Aug 2011
    Płeć
    Skąd
    Łódź
    Pojemność
    2.5T
    KM
    400
    Rocznik
    2020
    Kolor
    Szary
    Posty
    438
    a spróbuj wyłączyć kontrole trakcji i wtedy sprawdź czy to zmieni to gazowanie . Michał TT też w swojej mk2 nie mógł na postoju kręcić jakos wysoko i wyłączenie trakcji spowodowało że kręcił do oporu ...

Podobne wątki

  1. TT mk2 2.0 TFSI MaTTeusz
    Przez MaTTeusz w dziale Sprzedam - samochód
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-02-2018, 20:06
  2. TT mk2 2.0 tfsi
    Przez bolek80 w dziale Sprzedam - samochód
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 31-10-2017, 09:07
  3. TT tfsi vs bmw e36 4,4
    Przez bolek80 w dziale Kill on street
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-04-2017, 11:18
  4. Silnik 2.0 TFSI w Mk 1
    Przez maehix w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-10-2014, 22:32
  5. 1.8 tfsi
    Przez wujekrudi w dziale MK2 (2006-2014)
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 14-03-2014, 22:49

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •