Cytat Zamieszczone przez White Zobacz posta
Właśnie zapomniałem was zapytać o wersje S...czym ona dokładnie jest. Nie jest to chyba zależne od wyposażenia. To są wyjątkowe egzemplarze ciężko dostępne czy wystarczy że mam fabryczną czerwoną obwódke wokół TT, czarną podsufitkę..bogate wyposażenie itd?
Wersja S-line jest bardzo rzadko spotykana, różni się kilkoma rzeczami, np. nakładkami na progi z napisem S-line, kierownicą ze skóry perforowanej, trochę wnętrzem, felgami i pewnie jeszcze wieloma innymi detalami, zachęcam do przeczytania poniższego działu:

http://www.klubtt.pl/porady-przy-kup...cac-uwage.html

Abstrahując już od tego że na motoallegro co drugie TT to wersja S-line

Odnośnie Twoich wcześniejszych pytań to np. jeżeli chodzi o dźwięk po wciśnięciu sprzęgła- może to być dźwięk powietrza upuszczanego przez zawór, jeżeli ktoś zmienił zawór z seryjnego na np. jakiś typu blow off, lub równie dobrze padnięty zawór DV (wówczas słyszałbyś powietrze uderzające w łopatki turbiny), wrzuć zdjęcie silnika to coś więcej będzie można na ten temat powiedzieć. A poza tym czytaj forum, a z pewnością wszystkiego się dowiesz. Także witamy na forum!

Pozdrawiam!