Wersja S-line jest bardzo rzadko spotykana, różni się kilkoma rzeczami, np. nakładkami na progi z napisem S-line, kierownicą ze skóry perforowanej, trochę wnętrzem, felgami i pewnie jeszcze wieloma innymi detalami, zachęcam do przeczytania poniższego działu:
http://www.klubtt.pl/porady-przy-kup...cac-uwage.html
Abstrahując już od tego że na motoallegro co drugie TT to wersja S-line
Odnośnie Twoich wcześniejszych pytań to np. jeżeli chodzi o dźwięk po wciśnięciu sprzęgła- może to być dźwięk powietrza upuszczanego przez zawór, jeżeli ktoś zmienił zawór z seryjnego na np. jakiś typu blow off, lub równie dobrze padnięty zawór DV (wówczas słyszałbyś powietrze uderzające w łopatki turbiny), wrzuć zdjęcie silnika to coś więcej będzie można na ten temat powiedzieć. A poza tym czytaj forum, a z pewnością wszystkiego się dowiesz. Także witamy na forum!
Pozdrawiam!