przod i tyl przelotowy, czy tyl przykrecany ?
przod i tyl przelotowy, czy tyl przykrecany ?
Przelotowe przod i tyl
Wyważ felgi razem z dystansem, oznacz farbką i tak zakładaj na piastę, tak jak pisałem wcześniej, w 90% pomaga, jeżeli to nie pomoże, a felgi są na 100% dobre i wulkanizator zna się na robocie, to wszystko wskazywało by na wadliwy odlew.
Znowu TT znowu Cabriolet
Ok dzisiaj jade do zaufanego wulkanizatora wywaze felgi wraz z dystansem, dam znac wieczorem mam nadzieje ze pomoze.
Jak bym miał takie dystanse że wymagały by wywarzania koła razem z nimi to oddał bym je na złom , serio
Napiszę prostszym językiem to co napisałem wcześniej , sprawdź czy kołnierz centrujący ( a w zasadzie jego cześć stożkowa ) nie przeszkadza w '' płaskim '' doleganiu dystansu do felgi
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
A wiec tak bylem u wukanizatora po zdjeciu kola przymierzylismy sam dystans do piasty i nachodzi bez problemu nie ma oporow a nawet bardzo maly luz zaznaczam ze bardzo maly a gdy dystans nasadzam na felge wchodzi idealnie z delikatnym oporem tak wiec chyba to wina dystansu nie powinno byc zadnego luzu powinien sie trzymac co o tym sadzicie ??
Nie powinno być żadnego luzu .... Tylko co to za luz jest ? ''góra - dół'' czy w płaszczyźnie piasty ?
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Bardzo maly jest ten luz gora dol czy boki tak samo chodzi bardzoooo delikatnie dzisiaj sprawdzalem i tylko przy 100 km/h bije kierownica ;/ Natomiast gdy dystans nakladam na felge pasuje idealnie ale juz na piascie tak nie jest.....
Co do srub to sa idealnie dobrane o dlugosc dystansu.
Kurcze, nie ciekawie. Sprawdzałeś czy to na pewno sam przód? Najlepiej je zdjąć i sprawdzić czy coś będzie biło. Kupowałeś firmowe, spróbuj wymienić, albo kup na allegro :P Tam mają dobre, dokładne maszyny i robią na zamówienie. Firmowe jednak nie zawsze mogą być dobre. Może leżały na magazynie, komuś spadły na ziemię i się lekko odkształciły (chociaż to raczej nie takie łatwe). Złe dopasowanie do piasty też niezbyt przemawia za nimi. Nie przypominam sobie bym w swoich miał jakiś luz. Wystarczy, że dokręci się raz pół mm w jedną, zrobi się wyważenie kół bez ich zdejmowania i pewnie nie będzie biło. Później każde odkręcenie koła, trzeba znowu wyważać, bo się przesuną pół mm w drugą stronę i będą biły. Jak dla mnie nie ma sensu się w to bawić, raczej trzeba się ich pozbyć/reklamować itp.
Kilka razy już zdejmowałem koła, wyważałem je poza samochodem. Jak na początku założyłem dystanse, tak później się nimi w ogóle nie martwiłem, nic nie bije po zmianach felg, opon. Coś tu musi być nie tak.
Poza tym wymiarowo dobrze pomierzyłeś, lepiej wyglądają felgi?
Ostatnio edytowane przez Darson ; 29-04-2012 o 20:41
Tak wymiar idealny, uzyskalem efekt taki jaki chcialem tylko te bicie napisalem do nich meila bo piasta w audi od 2007 r ma 66,5 i odpisali ze dystans jest zrobiony wlasnie pod taki wymiar ale jednak minimalny luz czuc.......
Dystanse juz mam jakis czas, jednak przejrzałem cały wątek i nikt nie wkleił fotek przed i po. Ja parę zrobiłem, szału nie ma, ale troszkę pokazuje.
Przód + 17mm. Jest idealnie z błotnikiem.
Przed i po
Tył + 20mm. Mogłoby być więcej, ale negatyw bez obniżenia robi się już drażniący wizualnie. Jak auto pójdzie niżej to zmienię wahacz i wlecą pewnie 25mm.
Przed i po .
"Kiedyś w przypływie zniechęcenia nad problemami z moim autem retorycznie zapytałem co się jeszcze %#@! może w nim zepsuć, a teteta podjęła wyzwanie"