Scirocco to oska.
FMIC - czy jest jakiś gotowy KIT pod 2.0?
HAHAHAHAHAHAHAHA, "nie będę nic robił, 270PS w zupełności wystarczy"![]()
![]()
![]()
![]()
Hehehe no wystarczy jak na razie ale w przyszłości można by coś zdziałać![]()
HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
Prawda jest taka, że każdy wiedział jak to będzie. Chodź jest jeszcze takie tyci pyci małe "ale"
Malik odwalił kawał dobrej roboty auto wyposażone już prawie na maxa więc nudziłoby mi sięcoś tam pomyślimy o 350
Trakcja na Michelinkach jest świetna i myślę, że te 350 da radę jeszcze.
hehe ladnie ladniejak to mawiaja, "apetyt rośnie w miarę jedzenia"
Musisz mi kiedys pokazac, do czego jest zdolne Twoje stado 270 konikow
O ile pamietam, Malik zaczynal od grupowego strojenia w MR Motors, potem jeszcze raz chyba u nich byl po wymianie wydechu.
BTW: Polecacie grupowe strojenia w MR Motors? Ktos slyszal jakies negatywne opinie na ten temat? Na innych forach (np. vw) ludzie BARDZO sobie chwala, wrzucajac oczywiscie wykresiki. Warunek: auto musi byc 100% standard.
Patrząc na on board Jaaqoba, można spokojnie stwierdzić że MR Rogalski ogarnia 2.0tfsi na ori turbinie.
Znowu TT znowu Cabriolet
Przemek, nie kombinuj tylko zadzwoń do Pawła ze sporttig.pl
W jeden weekend ogarną Ci custom FMIC oraz montaż większej turbiny.
Zobacz na ich portfolio SPORT TIG
Potem dostrojenie u Rogala i gotowe.
Ok. odpuszczam na razie temat później może zlecę to wszystko firmie.
Bez zakuwania jaka moc i niuton jest bezpieczna dla tego motoru?
pogadaj z Patrykiem od CS , jak spojrzałem ile nacykał tych 2.0 to aż głowa boli, robią z tego już jakby masówkę to CI powie ile się da zrobić na seryjnych korbach:P
Ok tylko koleś coś telefonu nie odbierał :/