tą moją wypowiedzią wyżej już mocno to zasugerowałem...więc myślałem że to jest oczywiste:P
---------- Post dodany o 22:03 ---------- Poprzedni post z 22:01 ----------
tą moją wypowiedzią wyżej już mocno to zasugerowałem...więc myślałem że to jest oczywiste:P
---------- Post dodany o 22:03 ---------- Poprzedni post z 22:01 ----------
Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 12-05-2011 o 23:09
no moje TT kiedyś miała awarie i silnik dostał + 200km i przez 3 godziny była bardzo szybka, musiałem to nakręcić:
YouTube - acceleration audi TT 280km/h
niestety a może i stety samo wróciło to do normy domyślam się że na big T nie będzie tak jeździć na jak podczas tej awarii...a szkoda
no dobrze...zmienił sobie tarcze zegarów na wyskalowana do 300 a wskazówka porusza się jak by było do 260...nawet biegi pasują do takich predkosci gdy było by 260
tak tylko że ja jechałem na 3 biegu i potem przepiąłem na 4 więc miałem ze 140 hehe:P obrotomierz kręcił się do 9 tys w paliwa zrobiło się na fulll wkurzony że zegary zbzikowały po zatankowaniu paliwa na bp..pojeździłem ze 3 godziny..pojechałem do kolegi zeby klemy zdiac bo moze cos pomoze, nie odkreciłęm bo klucz był marny...ech trudno odpalam juz działa.....no i działa już z półtora roku bez dziwnych akcji...początkowo pokazywał od 260 zamiast zera...lecz wskazówka przeskakiwała bo dalej się nie zakreci nic pinonowo w dół...i tak zamykałem szafę na 7 licząc że wróci do normy, lecz udało się że potem zaczynało się od 80 a kończyło gdzieś na 320...ale potem się naprawiło więc takie akcje potwierdzają że w tym vr coś zegary są kąbinowane:P
Ten koleś to rzeczywiście jakiś ułom i próbuje aktorzyć. W momencie przejścia z 2 na 3 mocno przesadził z reakcją i ten dziwny licznik,walą ścieme chłopaki
Audi TT R32 Turbo Madness Motorsport free run - YouTube
takie coś mi się marzy:P
http://www.youtube.com/watch?v=k9Npp...feature=relmfu
i niech chłopaki zainwestują w mocniejsze poduchy silnika hahah
Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 05-04-2012 o 13:11