odnośnie tej rurki to ja ją mam dorzucę M and V prawie free bo tam trzeba będzie odpowiednio przykręcić MAP ale to spokojnie do ogarnięcia

Kolega Messik wysnuł teorię że chiński IC się nie nadaje do 1.8t z k04
mój ex chinol poszedł do kolegi Qba1234 wynik
seryjne SMIC miały temp w dolocie na poziomie 35 stopni( w trakcie buta) a na postoju doszło nawet do 57;/ temp otoczenia około 8 stopni
mój chińczyk bez zderzaka to temp 12 -13 stopni i na postoju 15 stopni temp otoczenia to 8-9 stopni a więc bardzo dobrze
ze zderzakiem wyszła temp maks 12 stopni a na postoju 15 stopni a temp otoczenia to 6 stopni czyli nadal różnica jest ok
jak widać ten nowszy chińczyk przy rozmiarze 600 na 75 na 230 spokojnie sobie daje radę dla takich małych turbin

pomysł na drugiego SMIC tak jak pisze messik to kiepski pomysł bo ich wydajność w tym teście wyszła bardzo marnie;/