Scirocco to oska.
FMIC - czy jest jakiś gotowy KIT pod 2.0?
HAHAHAHAHAHAHAHA, "nie będę nic robił, 270PS w zupełności wystarczy"
Hehehe no wystarczy jak na razie ale w przyszłości można by coś zdziałać
HAHAHAHAHAHAHAHA
Prawda jest taka, że każdy wiedział jak to będzie . Chodź jest jeszcze takie tyci pyci małe "ale"
Malik odwalił kawał dobrej roboty auto wyposażone już prawie na maxa więc nudziłoby mi się coś tam pomyślimy o 350 Trakcja na Michelinkach jest świetna i myślę, że te 350 da radę jeszcze.
hehe ladnie ladnie jak to mawiaja, "apetyt rośnie w miarę jedzenia" Musisz mi kiedys pokazac, do czego jest zdolne Twoje stado 270 konikow O ile pamietam, Malik zaczynal od grupowego strojenia w MR Motors, potem jeszcze raz chyba u nich byl po wymianie wydechu.
BTW: Polecacie grupowe strojenia w MR Motors? Ktos slyszal jakies negatywne opinie na ten temat? Na innych forach (np. vw) ludzie BARDZO sobie chwala, wrzucajac oczywiscie wykresiki. Warunek: auto musi byc 100% standard.
Patrząc na on board Jaaqoba, można spokojnie stwierdzić że MR Rogalski ogarnia 2.0tfsi na ori turbinie.
Znowu TT znowu Cabriolet
Przemek, nie kombinuj tylko zadzwoń do Pawła ze sporttig.pl
W jeden weekend ogarną Ci custom FMIC oraz montaż większej turbiny.
Zobacz na ich portfolio SPORT TIG
Potem dostrojenie u Rogala i gotowe.
Ok. odpuszczam na razie temat później może zlecę to wszystko firmie.
Bez zakuwania jaka moc i niuton jest bezpieczna dla tego motoru?
pogadaj z Patrykiem od CS , jak spojrzałem ile nacykał tych 2.0 to aż głowa boli, robią z tego już jakby masówkę to CI powie ile się da zrobić na seryjnych korbach:P
Ok tylko koleś coś telefonu nie odbierał :/