Jeśli chodzi o CompSport to wystarczy wejśc na stronę i w wielkim uproszczeniu coś tam można przeczytać :

2,0 TSI/TFSI (170,200,210Ps) z łańcuchem rozrządu (Chain Drive)
Stage 1 (245-255Ps, 350-360Nm)
Chiptuning
Stage 2 (260-270Ps, 380-390Nm)
Kompletny układ wydechowy
Stage 3 (340-350Ps, 430-440Nm)
Wydajniejsza turbosprezarka K04/06
Wydajniejszy intercooler
Oprogramowanie DSG/S-Tronic
Stage 4 (415-425Ps, 490-510Nm)
Wydajniejsza Turbosprezarka w technologii Twin Scroll
Kolektor wydechowy pod Twin Scroll
Wydajniejsze wtryskiwacze
Kute Korbowody
Mocne sprzegło Sachs Performance/7mio tarczowe sprzegło DSG/S-Tronic

Modyfikacje przewidziane są dla paliwa 98octan RON lub lepszych

2.0 TSI/TFSI AVS (Audi Valvelift System) (180,211Ps)
Stage 1 (245-255Ps, 390-400Nm)
Chiptuning
Stage2 (275-285Ps, 410-430Nm)
Kompletny układ wydechowy
Stage 3 (340-350Ps, 450-460Nm)
Wydajniejsza turbosprezarka K04/06
Wydajniejszy intercooler


Poza tym robi się mały bałagan w temacie więc proszę pamiętać o czym ma być ten wątek .

Jeśli chodzi ogólnie o ten silnik to nie ma tu żadnych czarów czy magi .
Większa pojemność robi swoje poza tym turbina K04 stosowana w TTS to nie ta sama turbina z TT 225 , jest przystosowana do zwiększonej pojemności silnika i ma delikatnie większe wirniki turbiny i kompresora .
Do tego dochodzi bezpośredni wtrysk czyli odrobinę wydajniejsze spalanie i rachunek staje się bardzo prosty







Pozdrawiam