Strona 8 z 13 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 106 do 120 z 192

Wątek: Pozbywamy się katalizatora za i przeciw

  1. #106
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    Problem nie problem - zależy dla kogo. Jak nie masz znajomości to trzeba zapłacić wiecej i tyle. A bulić co roku nie każdy ma chęć.
    Eot.

  2. #107
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Jul 2011
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    granatowy
    Posty
    913
    W roku jest ponad 50 tygodni wiec wystarczy odkladac tygodniowo 1 zl i juz masz na przeglad bez kata

  3. #108
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Cytat Zamieszczone przez Messik Zobacz posta
    W roku jest ponad 50 tygodni wiec wystarczy odkladac tygodniowo 1 zl i juz masz na przeglad bez kata
    Dopuki nie jezdzisz autem za granice Pl (nie na wschód) można i tak.
    U mnie siedzi sportowy Kat. a i tak czuje że blokuje koniki, szczególnie pow. 5tyś, no chyba że motor już padnięty i moc uciekła.
    Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 04-03-2012 o 17:57
    Znowu TT znowu Cabriolet

  4. #109
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Jul 2011
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    granatowy
    Posty
    913
    Moga capnac w DE przy normalnej kontroli? Co wtedy?

  5. #110
    Awatar Moreno
    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    Gdańsk
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    73
    Cytat Zamieszczone przez Messik Zobacz posta
    Moga capnac w DE przy normalnej kontroli? Co wtedy?
    Właśnie i co wtedy...
    Nie ukrywam że również jestem za usunięciem kata dla "odetkania" silnika ale nie wyobrażam sobie zrobić przeglądu "na lewo" i cieszyć się z dodatkowej mocy tylko i wyłącznie na terenie PL i wschodu, a co z wypadami na zachód ?
    Jedyny kompromis w tym przypadku to sportowy kat ale tak jak wspomniał Żuczek, on również blokuje uzyskane koniki...
    Hmm coś za coś

  6. #111
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Na pewno nie blokuje tyle co seryjny, bo ma dwa razy lepszy przepływ, ale zawsze trochę, ja jak wyjeżdżam, to wolę zakładać i jechać ze spokojnym sumieniem.
    Znowu TT znowu Cabriolet

  7. #112
    Awatar HENRY007
    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2004
    Kolor
    czarny
    Posty
    108
    Wyczytałem teraz na forum vw ze przez wylączenie lub oszukanie drugiej sondy tej przy kat samochód palił jak smok. niech wypowie się ten kto ma wyłączoną lub oszukaną sondę jak wygląda kwestia spalania czy o dużo się zwiększyło i rozumiem że na tej tulejce nie mogę ani za blisko ani za daleko jej oddalic od spalin.... Znów przy wylączeniu jej programowo silnik nie ma danych na temat spalin i wtedy moze dowalić paliwa... pozdrawiam

  8. #113
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Nie wiem gdzie tak wyczytałeś, daj linka kto takie głupoty pisze?
    Druga sonda nie ma nic do pray silnika jedynie monitoruje kat. naew jak jej nie oszukasz to po za krzakiem nic się nie zmieni.
    Ja mam wyłączoną programowo ale to nie ma nic do rzeczy
    Znowu TT znowu Cabriolet

  9. #114
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    Jezu jakie bajki niektorzy piszą to aż mnie słabi.Pokaż gdzie napisali na forum golfa że usunięcie drugiej sondy zwieksza spalanie ?

    Messik - wole te 50zł wydać na paliwo.

  10. #115
    Awatar KubaTT
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Lublin / Zamość
    Pojemność
    2.0T
    KM
    -
    Rocznik
    -
    Kolor
    -
    Posty
    1,063
    A co to jest katalizator...?

  11. #116
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Czy katalizator jest wymagany w DE czy wystarczy, że auto spełnia normy spalin? Innymi słowy co w sytuacji kiedy wjeżdża do DE stary trup gdzie zamiast kata ma wydmuszkę wielkanocną a co w sytuacji kiedy auto nie ma kata a spełnia normy?

  12. #117

    Dołączył
    Dec 2009
    Płeć
    Skąd
    Gorlice/Rzeszów
    Pojemność
    2.0T
    KM
    200
    Rocznik
    2007
    Kolor
    VegasYelow
    Posty
    4,449
    Jak normy masz spełnione w dopuszczalnych granicach w DE i posiadasz puszkę która udaje katalizator to przejdziesz przegląd.
    Jeżeli jednak normy są spełniane ale wykryją 100% brak kata to możesz mieć problem.

    Jak auto fabrycznie nie posiadało katalizatora i nie spełnia norm dostaje czerwoną nalepkę czyli nie wjedzie w centrum większych miast i wymagane jest zakupienie katalizatora. Natomiast nowe fury wszystkie mają katalizator i pasuje mieć chociaż puszkę co go imituje.


    W okolicy kręcą dobry biznes na katalizatorach. Bardzo tanio skupują w Polsce katalizatory lub dostają za free bo mówią że wycięcie daje więcej mocy samochodu. Potem wywożą do DE i tam montują za EURO . Biznes się kręci.
    Ostatnio edytowane przez ICE ; 06-03-2012 o 21:12

  13. #118

    Dołączył
    Jan 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebro Q
    Posty
    138
    a tak btw, troche odrzuca smrod jak z dużego fiata za tt..

    oczywiscie nie mowie tu o walorach czysto tuningowych etc, ale dla mnie smrod jak z poloneza za taka furka jest nie do przyjecia i chyba najlepszym rozwiazaniem jest sportowy kat - kompromis...

  14. #119
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    u mnie nie smierdzi. moze moje 1.8t jest inne.

  15. #120
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Cytat Zamieszczone przez gregor10 Zobacz posta
    u mnie nie smierdzi. moze moje 1.8t jest inne.
    Jest w idealnej kondycji, jak coś puszcza delikatnie, to wyjęcie kata może rozczarować, dlatego opcja na V-band jest najlepsza chces misz masz, nie chesz nie masz
    Znowu TT znowu Cabriolet

Podobne wątki

  1. blow off do TT . za i przeciw !!
    Przez blazejTT w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 94
    Ostatni post / autor: 10-04-2018, 07:55
  2. MK2 [8J] Silniki AUDI TT 8J ,,za i przeciw"
    Przez elmacho w dziale Porady przy kupnie Audi TT
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 11-01-2018, 18:16
  3. Brak katalizatora a przegląd.
    Przez Phantom w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 15-02-2014, 20:08
  4. prośba oi wymiary katalizatora
    Przez Adrian TT w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-09-2010, 14:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •