Temperatura w dolocie wyższa o 0-3*C od temperatury zewnętrznej. Przykładowo 10*C na dworze, a 13*C w dolocie. Tak wywnioskowałem Poczekajmy do lata, bo ciekawi mnie temp. w dolocie jak będzie ok. 30*C na zewnątrz
mysle że nawet i w upał będzie mega.. bo generalnie nie powinno mieć to większego znaczenia a jeżeli będzie to pewnie np zamiast różnicy 3 stopni pojawi się maks 5-6 co i tak będzie super wynikiem
ogolnie 1 chętny już jest także jak coś to piszcie na pw zrobimy zbiórkę grupowa i może nasz Arttur nam wyśle lub jeżeli nie to załatwię przez inną firmę:P
Cieszę się że widzisz poprawę i różnicę na nowym FMIC
Jeśli chodzi o zakupy to czemu nie , podaj mi na PW za ile może to być kupione w PL i zadecydujemy czy jest sens ściągnąć z USA .....
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Ja pragne zauwazyc ze k04 przy 1.3 bar z pewnoscia grzeje sie bardziej niz twoja przy ilustam. wiec pisanie ze chinczyk jest dobry do serii mija sie z prawda, bo moze on przejsc na bt ale na k04 w ogole nie bedzie chlodzil. Wsydzisz sie/ nie chcesz sie chwalic ze nie podajesz ceny?
Messik jak zwykle wychodzi że nie wiesz o co w tym wszystkim chodzi, to czemu wszyscy producenci podają że dany intercooler wystarcza do danej mocy? tak to by napisali do jakiego turba i jakiego boost. Większa moc to większy przepływ a im większy przepływ tym powietrze w IC przepływa dużo szybciej i ma mniej czasu się schłodzić a IC;/ Więc jak widać nie masz racji.
Jedyne z czym się zgodzę to że jak turbo zbliża się do maksa wydajności to grzeje bardziej niż gdy mamy jeszcze zapas. Jeżeli dany IC nie daje rady na k04 przy 1.3 bara to przy przejściu na większe turbo od razu możemy kupować wydajniejszy IC. Mój chińczyk idzie do kolegi od nas z forum gdzie będzie k04 i gwarantuje Ci że na k04 różnica wyniesie pewnie z 5 stopni, nawet jak zapakujemy tam 1.3 bara więc teoria że moje turbo mniej grzeje niż K04 na 1.3 jest totalną bzdurą;/
Odnośnie ceny to jak ktoś będzie zainteresowany to niech pisze na pw , zbierzemy grupkę ustalimy czy się opłaci i będziemy działać:P
Zapakujcie chinola i zobaczymy No chyba ze taka krowe zapakowaliscie ze laga bedzie mial jak na gtx
"Messik jak zwykle wychodzi że nie wiesz o co w tym wszystkim chodzi, to czemu wszyscy producenci podają że dany intercooler wystarcza do danej mocy? tak to by napisali do jakiego turba i jakiego boost. Większa moc to większy przepływ a im większy przepływ tym powietrze w IC przepływa dużo szybciej i ma mniej czasu się schłodzić a IC;/ Więc jak widać nie masz racji."
Nie wiem gdzie zauwazyles ze nia mam racji? Oczywiscie ze wiecej powietrza to mniej czasu ale jesli tobie turbo nie nagrzewa powietrza tak mocno jak K04 to chyba latwiej wychlodzic z ok 30st niz dajmy na to z 50st?
to jest ten IC :
Zdjęcia-0703.jpg
nie bój się wowo miał większy do k03s i nie narzekał więc ten ma mniejszą pojemność i dmuchać będzie k04 także laga nie będzie
odnośnie grzania powietrza to jest to proste zjawisko które jest dokładnie opisane z termodynamice a więc gdy sprężamy gaz (wykonujemy nad nim pracę) to zwiększa on energię wewnętrzną ( czyli swoją temperaturę) a u mnie aktualnie boost jest 1.6 bara więc powietrze jest bardziej sprężone niż w przypadku 1.3 bara. Fakt że mam lepszą sprawność z racji większego turba ale stary , k04 przy 1.3 bara nie puchnie tak bardzo,wiem bo czasami pakowałem w swojej ex k04 1.4 dlatego wiem co mówię:P
ogólnie nie wiem co chcesz przekazać? połowa forum lata z seryjnymi turbinami na chińczykach i nie narzeka tej nowszej generacji do seryjnych turbinek są ok
ten mój chińczyk był logowany na 420 konnym aucie gdzie ze sprężaki wyciśnięty jest maks i różnica była 16 stopni dlatego z czystym sumieniem mogę polecić je do mniejszych mocy niż ja planuję
a skoro Ty chcesz robić 300km z k04 <lol> to kupuj precision do 600hp
A co zmieniło się na dupohamowni??
EDYCJA ---------- Post dodany 17:37 04-03-2012 ---------- EDYCJA
A co zmieniło się na dupohamowni??
I kolejny raz potwierdza się że jak coś daje radę to nie znaczy że jest dobre
Znowu TT znowu Cabriolet
Tutaj przykladowe ceny Cores Only :: Intercooler System :: DSM :: Mitsubishi :: Modern Automotive Performance
odnośnie dupohamowni to była zmiana wałków napinacza usunąłem wypierdzianą uszczelkę itp , ale nie bedę rzucał słów na wiatr, bedą kreski to się okaże czy jest lepiej ale sam fmic na 100% pomógł
Raz piszesz że ważne odczucia, teraz jednak kreski najważniejsze, zdecyduj się.
Znowu TT znowu Cabriolet
piszę tak bo autem nie latałem tak często i ciężej wyczuć + 20km przy mocy 400km niż mając 240 a 260:P
ogólnie powiem tak na 100% jest lepiej
ale na to miało wpływ
-wymiana uszczelki pod turbo, poprawienie mocowania turbo po Przemo-car
-wymiana wałków
-wymiana IC
-wymiana łapy (zmiana biegów ma duży wpływ na odczucia z auta)
ale ogólnie teraz wierzę że auto będzie jechało tak jak powinno bo już jest całkiem ok
ogólnie to niebawem korekta i liczę że kreseczki wyjdą ok i nikt już nie napisze że jest do bani