Na dzień dzisiejszy nie mam żadnych planów odnośnie zastąpienia TT czymś innym Przyszłościowo myślę o powiększeniu stajni o jakąś komfortową limuzynę typu A8 oraz prawdziwe auto terenowe
Pozdrawiam
Na dzień dzisiejszy nie mam żadnych planów odnośnie zastąpienia TT czymś innym Przyszłościowo myślę o powiększeniu stajni o jakąś komfortową limuzynę typu A8 oraz prawdziwe auto terenowe
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
jak tam postępy?
Tak już parę rzeczy skończyłem tylko nie maiłem czasu wgrać fotek
Nowy dyfer został przewieziony do warsztatu
Seryjny został wyciągnięty dzień wcześniej
Tutaj już razem z nowym
Jako że nie miałem do dyspozycji prasy to seryjny dyfer od łoyska i łożysko od flanszy oddzieliłem za pomocą młotka dobierając pierścienie odpowiedniej średnicy . Nie jest to sposób polecany jeśli zależy nam maa łożysku .
Mi na starym nie zależało bo w kicie z nowym dyfrem jest też nowe łożysko
Tutaj pierścień użyty do wybijania dyfra z łożyska ustawiony w pozycji za pomocą ręczników papierowych ...
Ale za chwile odkryłem że stary uszczelniacz lepiej się do tego nadaje
A tutaj wybijanie łożyska ...
Kilka fotek porównawczych dyfra Peloquin i seryjnego
Operację montażu flanszy i łożyska z nowym dyferencjałem postanowiłem przeprowadzić u siebie w kuchni wykorzystując zjawisko rozszerzalności cieplnej materiałów .
Flansza poszła do piekarnika , pieczona była 30 min w temperaturze 200*C natomiast łożysko sppędziło godzinę w zamrażarce
Weszło bardzo gładko i jeszcze był luz około 1mm zanim temperatury się wyrównały .
Podobnie przebiegło zamontowanie flanszy z łożyskiem na nowy dyferencjał z tą różnicą że flansza z łożyskiem piekła się godzinę w temp 100*C ( nie chciałem przypalić oleju na łożysku ) a dyferencjał przenocował w zamrażarce
Tutaj już z nowym uszczelniaczem gotowy do zamontowania
No i wreszcie na swoim miejscu
W międzyczasie zamontowałem i wstępnie ustawiłem wydech , pasował bardzo dobrze jednak chciałem aby końcowki wystawały odrobinę bardziej więc musiał być kilka razy zakładany i ściągany .
Konieczna była drobna modyfikacja uchwytu mocującego .
Tak czy inaczej ustawie ten wydech finalnie jak już będzie DP
Zamontowałem też nowe linki stabilizatorów dorabiając sobie przy okazji bardzo płaską 17-nastkę potrzebną do tej operacji .
To wszystko na razie
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Fajnie się fotki ogląda, nawet po kilka razy, Artur lecisz po bandzie, nie mam słów.
Znowu TT znowu Cabriolet
Tak oglądam te zdjęcia i oglądam... jej...
Jaki ten wydech ładny
wydech robi wrazenie niewatpliwie zabrzmi rownie dobrze jak wyglada
"Love Them BOTH" - M.
Dziękuje za komentarze i dobre poczucie humoru
Podobno pojutrze mam dostać fotki z obróbki bloku więc będzie porcja niecodziennych fotek .
Dzisiaj za wiele nie zrobiłem bo tylko poprzeciągałem kable z komory silnika do kabiny dla nowych zegarów i trochę wnętrze zdemontowałem żeby pociągnąć przewody już do zegarów .
Wrzucę parę fotek następnym razem bo nawet dziś nic nie pstrykałem
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Pięknie, aż się nie mogę doczekać mojego wydechu , takie fotki mobilizują.
a jak są już wieści jak z kolektorem głowicą?
lelu666 To na który się finalnie zdecydowałeś ? Ten co ja czy Miltek
Pawel-2005 Praca przy głowicy jest już podobno rozpoczęta od wczoraj .
Będzie nowa AEB z polerowanymi kanałami wydechowymi i zawory Ferrera +1mm
Z kolektorem podobno też jest postęp ale trudno wyciągnąć konkretne informacje , mam nadzieję że wszystko się zgra ładnie w czasie
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
heh widze że to inna liga...ja dumałem czy supertecha czy może ferrera bo sa lepsze ale jak mi w pl powiedział 5 tysi za cały komplet to zdecydowałem się na supertecha:P a popychacze zostaną hydrauliczne? bo tak słyszałem że na hydraulice 8 tysi to już raczej maks, do ilu planujesz zakręcić ? (wiadomo że to zależy od krzywej momentu) ale zmiana pojemności poprzez skok tłoka chyba też jest pewnym ograniczeniem w wysokim zakręceniu:P
odnośnie kanałów to jak bedziesz miał to wrzuć fotkę:P bo jestem ciekaw jak wygląda porting markowej firmy vs mój porting home made:P
Planuje kręcić do 8500 i przy takich obrotach hydraulika jeszcze sobie dobrze radzi i dla tego przy niej zostaję .
Fererra może i trochę lepsza ale w USA nie ma aż takiej przepaści cenowej do Supertech-a i to właśnie był jeden z powodów przez który zdecydowałem się na te zawory ..
Myślę że moje kanały nie będą w niczym lepsze od Twoich
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Artur jak tam idą pracę w nowym roku? Nic nie pokazujesz. Może już skończyłeś i cieszysz się jazdą?