Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 20 z 20

Wątek: Odpalanie silnika - czy to normalne

  1. #16
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Włączony zapłon musi być
    Wchodzisz w silnik , następnie bloki pomiarowe , wreszcie wybierasz 032 i spisujesz na kartce wartości z dwóch pierwszych okienek .







    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  2. #17

    Dołączył
    Sep 2011
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    200
    Kolor
    Czarny
    Posty
    31
    Cytat Zamieszczone przez Arttur Zobacz posta
    Włączony zapłon musi być
    Wchodzisz w silnik , następnie bloki pomiarowe , wreszcie wybierasz 032 i spisujesz na kartce wartości z dwóch pierwszych okienek .







    Pozdrawiam
    Chyba czegoś nie zrozumiałem - próbuję zrobić skan bloku 032 przy włączonym (pracujący) silniku i Vag nie może nawiązać połączenia. Inne skany - np. auto skan realizowane są bez problemu
    Co robię nie tak?

  3. #18
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Po wejściu w program musisz kliknąć na silnik 01 , poczekać aż się połączy z silnikiem , następnie klikasz na bloki pomiarowe -08 (Meas. Blocks -08 ) .
    Pojawią Ci się okienka na 3 bloki pomiarowe , w dowolnym z nich wpisujesz w pierwszym polu 032 lun dochodzisz strzałką w górę do wartości 032 i klikasz ''Go''( Idź )
    Nie musisz robić na pracującym silniku wystarczy że jest włączony zapłon .









    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  4. #19

    Dołączył
    Sep 2011
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    200
    Kolor
    Czarny
    Posty
    31
    Sprawa rozwiązana - może przyda się innym forumowiczom, pod warunkiem, że TT mają zagazowane. Przyczyną była zbyt bogata mieszanka gazu podawana podczas pracy auta. Po regulacji mapy gazu i wymianie filtrów gazowych wszystko śmiga. Pozostałe podzespoły "paliwowe" sprawne.

  5. #20
    Awatar neok
    Dołączył
    Jan 2011
    Płeć
    Skąd
    Poznań / Koszalin
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    czarny
    Posty
    78
    Cytat Zamieszczone przez Martines Zobacz posta
    Sprawa rozwiązana - może przyda się innym forumowiczom, pod warunkiem, że TT mają zagazowane. Przyczyną była zbyt bogata mieszanka gazu podawana podczas pracy auta. Po regulacji mapy gazu i wymianie filtrów gazowych wszystko śmiga. Pozostałe podzespoły "paliwowe" sprawne.

    ciesze się, że jako dawny użytkownik tego dokładnie auta mogłem pomóc. swoją drogą mimo że nie mam TT już kilka miesięcy to ciezko sie od tego forum odzwyczaić

Podobne wątki

  1. Zawieszenie (sport/normalne)
    Przez Lamer w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-08-2015, 05:26
  2. 8N w zawieszeniu mokro w jednym miejscu? normalne
    Przez Ermenegildo w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-10-2014, 11:18
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-11-2010, 15:50
  4. Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 22-09-2010, 21:47
  5. To normalne w TT
    Przez w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 22-11-2007, 14:40

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •