Włączony zapłon musi być
Wchodzisz w silnik , następnie bloki pomiarowe , wreszcie wybierasz 032 i spisujesz na kartce wartości z dwóch pierwszych okienek .
Pozdrawiam
Włączony zapłon musi być
Wchodzisz w silnik , następnie bloki pomiarowe , wreszcie wybierasz 032 i spisujesz na kartce wartości z dwóch pierwszych okienek .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Po wejściu w program musisz kliknąć na silnik 01 , poczekać aż się połączy z silnikiem , następnie klikasz na bloki pomiarowe -08 (Meas. Blocks -08 ) .
Pojawią Ci się okienka na 3 bloki pomiarowe , w dowolnym z nich wpisujesz w pierwszym polu 032 lun dochodzisz strzałką w górę do wartości 032 i klikasz ''Go''( Idź )
Nie musisz robić na pracującym silniku wystarczy że jest włączony zapłon .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Sprawa rozwiązana - może przyda się innym forumowiczom, pod warunkiem, że TT mają zagazowane. Przyczyną była zbyt bogata mieszanka gazu podawana podczas pracy auta. Po regulacji mapy gazu i wymianie filtrów gazowych wszystko śmiga. Pozostałe podzespoły "paliwowe" sprawne.