Oj czuje że będzie trzepało zdrowo, ale jeżeli nie jest to drogie to przetestuj
Oj czuje że będzie trzepało zdrowo, ale jeżeli nie jest to drogie to przetestuj
Znowu TT znowu Cabriolet
Będzie twardo i będą nadmierne drgania jak by użyli poliuretanu o twardości 80a - 90a .
Jeśli będzie to 65 -70a to powinno być przyzwoicie .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
no napisałem czy będzie 65-70 i ile mam na to poczekac :P bo formy mają więc myślę że i materiał się niebawem znajdzie:P
---------- Post dodany 16-11-2011 o 12:43 ---------- Poprzedni post 15-11-2011 z 22:05 ----------
hmm dostałem bardzo ciekawą propozycję z firmy:
Strong-Flex.eu - Elastomery w motoryzacji i przemyśle
i zamówię u Nich wkładki na łapę po stronie kierowcy, na początek dostanę o twardości 80 i będziemy schodzić w dół wymiana tego to w sumie jest chwila więc czemu mam się nie pobawić no i dzięki tej zabawie będzie wdrożony nowy produkt w Ich ofercie do naszych auTTek co na pewno niektórych ucieszy
ponadto jako clubtt będziemy mieli zniżki na poliuretany Ich firmy i jeśli wszystko pójdzie tak jak się zapowiada to kupię także cały zestaw na tył bo z przodu jestem jak na razie bardzo zadowolony ale to jak bedę modził z zawiasem
Na takich zasadach można spróbować jeśli nie będziesz musiał płacić z a każdą wkładkę bo tak tylko sobie to wyobrażam
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
właśnie nie bedę musiał płacić za żadną nic za wysyłkę i wszystko za free..i jak któraś okaże się dobra to ją mogę sobie zostawić w ramach wdzięczności za testowanie i pomoc przy wdrażaniu nowych produktów do ich oferty więc nic mnie to nie będzie kosztować jedynie troszkę czasu na podmienianie jeżeli od razu wkładki nie okażą się trafione ale u mnie łapa jest na wierzchu na razie więc taka podmiana to nie będzie kłopotliwa sprawa
Swojego czasu jak kupowałem graty u nich, to wysyłałem im rozmiary gumek do wahaczy nowego rodzaju, bo nie mieli tego w ofercie, widać że chcą się uczyć i otwarci na propozycje zniżek itp.
Znowu TT znowu Cabriolet
co szybka firma to szybka firma foto wkładek:
dobrze się składa bo dzisiaj planuje wykonać zaległe prace przy aucie i jak dobrze pójdzie to od razu i uda mi się wrzucić te wkładki ten 6cienny klocek jest trochę twardy bo wypełniony cały ale ten drugi element jest bardziej miękki bo ma mniej mięsa więc zobaczymy jak auto będzie się zachowywać:P czuję że będzie troszkę telepać bo dolna wkładka jest dosyć twarda i w połączeniu z tym może być kiepsko ale to wedle umowy będziemy robić z coraz bardziej miękkiego materiału
tak czy siak jestem zaskoczony że już towar jest na miejscu
No ja też jestem zaskoczony muszę przyznać .
W sumie ta dolna robi główną robotę ale cóż , czekamy na wyniki testu
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
no dzisiaj się zabrałem wymontowałem moją łapę od strony kierowcy i niestety rozczarowanie bo ona jest olejowa (widać nawet kulkę po zaślepianiu otworów do wypełnienia olejem) i jak bym nie patrzył to ten wkładki za grom nie pasują;/ ponadto żeby rozebrać tą łapę to trzeba by ją zniszczyć a i tak raczej by nic z tego nie wyszło dlatego cyknąłem fotki bo te wkładki z tej strony może tyczyły się lapy z jakiejś innej wersji albo nie wiem bo według mnie to za grom nie będzie pasować chyba że są potrzebne jakieś przeróbki o których nie wiem ale to dziwne by było;/ może te wkładki są pod inną łapę ? (bo jak by dostał na allegro jakiś staroć to mógłbym podmienić jeśli się da. foto mojej łapy:
i co Arttur masz jakiś pomysł? bo na mój gust to jest nierozbieralne bez rozbienia demolki a nie bedę niszczył ori łapy i próbował coś zlepić bo może się okazać że to jednak nie pasuje, chyba że były właśnie jakies 1.8t poprzeczne z poduchą nie olejową którą da się przeczepic do nas to wtedy bym coś zakupił na allegro się pobawił na spokojnie;P
znalazłem coś takiego do czego być może by to pasowało:
Audi A3 1.8 1.8T poduszka łapa silnika (1893091655) - Aukcje internetowe Allegro
Łapa skrzyni biegów Audi A3 1.9TDI 90km 99r. (1890092876) - Aukcje internetowe Allegro
AUDI A3 1.8 5V 98r ŁAPA PODUSZKA SILNIKA (189096494 - Aukcje internetowe Allegro
co o tym sądzicie?
W tej chwili u mnie w aucie są takie mocowania od strony skrzyni biegów jakie widać w linkach które zamieściłeś .
Dokładnie są to mocowania 034Motorsport i mają delikatnie twardszą gumę .
Poszedłem poszukać moich starych seryjnych mocowań i faktycznie wyglądają tak jak Twoje z fotek .
Wniosek z tego jest taki że możesz zastosować te mocowania z Allegro i wstawić tam poliuretanowe wkładki .
Mocowani te są takie same a to że pasują ze skrzynią 225 to zasługa tej flanszy /dystansu mocowanego na skrzyni do którego wkręcane jest mocowanie
Oczywiście chodzi tylko o mocowanie od strony skrzyni .
Wracając jeszcze do mocowań 034 Motorsport to nie polecam , u mnie przez 6 miesięcy spisywały się świetnie a po tym czasie zrobiły się taki miękkie jak seryjne ...
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
zadzwoniłem jeszcze do Patryka i mi powiedział że główne znaczenie będzie miała ta łapa co jest pod skrzynią (to co już mam) i wymiana tych łap na których wisi silnik nie ma aż takiego ogromnego znaczenia jak ta na dole:P ponadto stwierdził że zmiana tylko 1 sztuki może sprawić że silnik będzie się dziwnie ruszał i że jak chce to najlepiej obie już wymienić i teraz już nie wiem bo generalnie każdy ma inne zdanie na ten temat:P tak na logikę to też się zgadzam że ta pod skrzynią ma największe znaczenie na moc bo nasz silnik ma ochotę się obracać wzdłuż osi wału korbowego ale z momencie usztywnienia na dole zacznie wyginać na boki ( w trakcie przyspieszania do przodu) te łapy na których wisi silnik, generalnie napisałem do gościa bo za 50zł to pewnie kupię tą używaną łapę i się bym z tym wszystkim pobawił
jest jeszcze sprawa komfortu bo ta na dole jest mocno sztywna i na razie te drgania które przechodzą do kabiny nie są dla mnie uciążliwe ale zastanawiam się na ile się pogorszy komfort jeśli kolejne łapy bedę usztywniał
Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 21-11-2011 o 11:07
Znasz moje podejście do spraw , osobiście bym nie wymieniał stopniowo tylko 2 naraz .
Nie mniej jednak nie widzę powodu żeby usztywnienie na razie tylko od strony skrzyni miało powodować jakieś dziwne ruchy silnika .
Myślę że jak będzie usztywnione na dole i od góry od strony skrzyni to silnik będzie się mniej poruszał niż tylko z dolnym mocowaniem i na starych górnych . Nie wątpię że może się poruszać inaczej ale na pewno w mniejszym zakresie .
Zgadzam się że na początek łapa pod spodem jest najistotniejsza jednak jeśli tam jest usztywnione to duży moment jaki jest w silnikach BT będzie działał z większa siłą na górne mocowania i dalej będzie efekt ruchu silnika pod obciążeniem .
Efekt lekceważenia tej modyfikacji widać na wielu filmach kiedy ludzie ostro startują a całą furą buja przy starcie jaki i przy zmianie pierwszych biegów
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
no łapa przyszla parę dni temu, druciakiem wyczyszczona i rozebrana i weszły w to miejsce wkładki które dostałem ( tym razem pasowały)
skręciłem na próbę łapę i jest dosyć sztywna :P niebawem założę na auto to się okaże jak to jest w praniu, chociaż wydaje mi się że będzie to za twarde bo w porównaniu do oryginalnej gumki to jest bardzo twarde ale niebawem wszystko się okaże jak to zadziala
no więc łapa wleciała do auta, ale od razu postanowiłem zrobić nieco przeróbek bo w takiej postaci jakiej ją otrzymałem się nie bardzo nadawała,
te "klocki" były trochę za duże i wszystko tak na siebie parło że po skręceniu efekt byłby jak bym skrzynie przyspawał do podłużnicy.
Wkładki składały się z 2 części klocka i drugiej takiej dziwnej części
klocek na górnej powierzchni miał takie zagłębienie w kształcie + ale zrobiłem je po całej szerokości klocka a nie jak poprzednio tylko połowicznie. Głębokość powiększyłem z 1 mm do około 3 mm .
w klocku zrobiłem 12 dziurek fi 5
na górnej części tak samo zrobiłem tylko że tam wyszły 3 rządki wzdłuż i z 10 w poprzek i deczko przyszluifowałem.
po skręceniu łapy śrubami ręką na boki miałem siłe wychylić łape jakies 3-4 mm w prawo i w lewo.
odnośnie góra dół to wyszło że po 1 góra 2mm łącznie
po założeniu łapy od razu wyczywalna poprawa zmian biegów , odnośnie komfortu nieco się pogorszył ale to bardzo nieznacznie, gbardziej słyszę chrobotanie skrzyni (bo jest jednomas) niż na seryjnym 2 masie a odnośnie wibracji niema żadnych
więc mod zdecydowanie się opłacił bo auto zrobiło się takie sztywniejsze a komfort praktycznie nic nie ucierpiał
No to zostało jeszcze sprawdzenie żywotności / niezawodności i tą opcję będziemy mieć przetestowaną
Jak masz foty tych '' odwiertów '' to wrzuć bo pewnie nie wszyscy wiedzą o co chodzi .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden