No to czekamy na efekty!
Wykres bardzo zacny, pięknie wstaje. To zasługa nowej turbiny?
---------- Post dodany o 19:27 ---------- Poprzedni post z 19:23 ----------
A jak właściwości jezdne, nagrasz dla nas filmik do wglądu?
No to czekamy na efekty!
Wykres bardzo zacny, pięknie wstaje. To zasługa nowej turbiny?
---------- Post dodany o 19:27 ---------- Poprzedni post z 19:23 ----------
A jak właściwości jezdne, nagrasz dla nas filmik do wglądu?
Nowej turbiny jeszcze nie mam. Będzie za kilka tygodni z nowym IC i mocą w okolicach 470HP
A oto ona:
Photos du mur | Facebook
O IC już pisałem
Filmik nagram obiecuję, ale nie obiecuję kiedy
Ciesze się że w końcu jest dostępna ta opcja dla RS-ki
Szkoda jedynie że info o nowej turbinie napisane jest dla laików , brakuje porównania rozmiarów wirników turbiny i kompresora i informacji jaka to w zasadzie turbina ( producent ) i jaką ma wydajność .
Nie każdy jest usatysfakcjonowany informacją że jest większa i da XXX koni
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
a jak rozwiązano problem wtrysków? bo co nam z dobrego przepływu jak nie jesteśmy w stanie zaopatrzyć tego w odpowiednią ilość paliwa:P
Dokładnie jest to opcja dla laików, bo o takich klientów przecież chodzi, mają mało, wiedzieć dużo płacić, Michał coś wie na temat papierowych koników.
Znowu TT znowu Cabriolet
Ostatnio edytowane przez MichalTT ; 15-10-2011 o 15:14
Żuczek - nie no, jak się mylę do tego czego nie można zrobić z TTRS to niech mnie diabli wezmą
Dla mnie na logikę 2.5 a 3.2.. pojemność to pojemność, a nie chcę zmieniać na nic innego niż TT! !!!!
Ostatnio edytowane przez MichalTT ; 15-10-2011 o 15:22
heh pojemność to jeszcze nic...skoro z 1.8t da się dużo to z 2.5 tym więcej się da ale nie mając odpowiednich wtrysków to nici nam ze wszystkich innych modów bo auto będzie jechać na tyle na ile pozwoli jej najsłabsza część czyli wtryski w tym wypadku:P a może da się zwiększyć ich ciśnienie robocze czyli także wydatek? tam jest wtrysk bezpośredni więc pewnie są chore ciśnienia ale może idzie jakoś jeszcze je podnieść?
rozmawiałem z Patrykiem, i z tego co pamiętam to coś wspominał, że można ale właśnie moc wyjściowa to te 440-460ps w zależności od benzyny. Jedyne co w nim robisz to IC+wydech+program, ani turbin ani latających mew do wydechu, ani stożkowych nie trzeba wrzucać
Rozumiem Twoje obawy Michale o wtryski, ale powiedz mi czemu MTM ma w swojej ofercie pakiet na 472KM, a dodatkowo dają na to gwarancje...
O brak wiedzy i doświadczenia raczej nie można ich posądzać prawda?
Wtrysków nie wymieniają, przynajmniej nic na ten temat nie widzę. Taki pakiet kosztuje sporo, 40KPLN, ale jakoś się da...
Umówmy się że po założeniu nowego turba, IC i zestrojeniu pojadę na wybraną przez Ciebie hamownię i sprawdzimy czy jest te 470KM i ponad 600Nm momentu, czy też nie...
Tu oferta MTM:
[url=http://www.mtm-online.de/en/Audi/TTRS-8J/2-5-TFSI-250-kW-340hp-quattro-Coup?FZID=TTRS8J250Q&KIT=mttrs340472qx]MTM performance upgrade AUDI TTRS 472 hp (348kW) Coup
Będę wdzięczny
W stanach APR już jest w posiadaniu TT RS i zapowiadają pracę nad ich słynnym Stage 3 . Poza nimi jeszcze 2 poważne firmy zabrały się za RS-ke . Zobaczymy jak im to wyjdzie
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Powiedzcie mi czy warto coś takiego wrzucić do RSa w automacie?
Forge Motorsport | Alloy Fabrication
Mocy na pewno nie doda