Witam od dwóch miesięcy walczę z problemem falowania obrotów. Pacjent TT 8N 1.8AJQ z 1999 roku.

Auto odpala od strzała , ciepłe czy zimne. Normalnie przyspiesza ale jest pewien problem.

Auto na wolnych obrotach faluje czasami cały czas rusza się wskazówka a czasami wgl nie drgnie i obroty są równe. Przeskanowane auto , zrobiona adaptacja przepustnicy błędów w silniku brak.

Wymieniono: N75 , DV , cała kompletna odma , świece , przepływomierz , przepustnica , uszczelki pod wtryskami , sprawdzona szczelność te przewody które były dziurawe zostały wymienione , sonda lambda oraz złącze elastyczne wydechu.

Z tego co jeszcze zobaczyłem to jak jest kolektor wydechowy to brakuje dwóch śrub i podkapcaz tego elementu.
Jak się przegazuje samochód podczas jazdy to czasami Strzeli z wydechu. Cewki są fabryczne nigdy nie ruszane. Jak podczas jazdy wrzucę na luz i przegazuje to czasami bardzo wolno idzie obrotomierz do końca a czasami szybko. Jak samochód stoi na wolnych to czuć przepalone paliwo i jest lekki dymek z wydechu. Jakieś pomysły ?

- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -

Pomocy