Interesujące jest że masz cały czas 0% korektę lambda w bloku 033. Masz usunięte N80, N112, N249 lub któryś z nich i nie podpięty opornik w zamian ?
Zobacz jakie są wartości w bloku 032 na włączonym zapłonie ( nie musisz logować, zobacz i zapisz ).
Co do przeładowania to widać że jest delikatnie ponad to co ECU wymaga i próbuje z tym walczyć niższym duty cycle N75 ale widać nie wystarczająco.
Nawiązując do naszej wcześniejszej dyskusji, fakt że gruszka WG została ustawiona przez firmę wykonującą regenerację nie oznacza że jest to na 100% prawidłowo zrobione.
Nie twierdzę oczywiście że wszyscy są skończonymi osłami ale zdziwił byś się czasami
W pierwszej więc kolejności na drodze do właściwej diagnozy trzeba ustalić czy WG działa tak jak powinno i jak spodziewa się tego ECU.
Najlepiej będzie jak podłączysz wężyk sterujący WG bezpośrednio do kolektora z pominięciem N75 ( zostaw wpięty elektrycznie ), w ten sposób doładowanie będzie sterowane tylko do poziomu jaki umożliwi twardość sprężyny w gruszce i powinno wynosić ok 0,5 bara.
W ten sposób będziesz miał realny obraz czy działa to prawidłowo.
Do testu zaślep króciec w N75 pozostały po wężyku sterującym WG albo wypnij obydwa wężyki ( zasilanie w ciśnienie i sterujący gruchą ) i połącz je ze sobą.
Jak coś jest nie jasne w tej kwestii to pytaj, jeśli wszystko jest jasne to czekamy na wyniki testu.
Pozdrawiam