- 
	
	
		
			
			
				
			
			
				
			
			
			
			 
			
				
				
				
				
				
					    
				
			
		 
		
			
				
				
				
					Zbyt niskie ciśnienie na turbo (kanał 115)
				
				
						
						
				
					
						
							Cześć!
Od momentu kupna auta mam problem z mocą, otóż najpierw wymieniłem map sensor, bo wywalało błąd na vagu - nie pomogło. Podmieniłem z kolegą N75 (wsadziliśmy moje do jego auta), wartości ok,  czyli N75 sprawne, też nie jest winowajcą. Sprawdziłem szczelność dolotu, kilka dziurek było, kilka obejm dokręciłem, słychać tylko bulgotanie - czyli szczelnie, potem logi dynamiczne i nadal to samo. Sprawdziłem zawór DV - uszkodzony, nie trzyma ciśnienia. Wymieniłem zawór DV - nadal brak mocy. Znajomy zasugerował mi, że winowajcą jest najprawdopodobniej uszkodzona gruszka turbosprężarki, skoro otwiera się na górze (co widać po logach). Co o tym sądzicie? Jest coś jeszcze do sprawdzenia przed wyjęciem kolektora wydechowego i sprawdzeniem gruszki na stole? Nigdy tego nie robiłem i szczerze nawet nie wiem jak się za to zabrać, jest na forum poruszony temat jak ustawić gruszkę, ale jak wyjąć już nie 
Niżej wrzucam logi kanałów 020, 031, 115 (pierwszy log jest z wyjętą przepływką, żeby sprawdzić czy przypadkiem ona nie jest winowajcą, drugi natomiast jest z wyjętym zaworem N75, żeby upewnić się czy to nie jest przypadkiem jego wina)
http://vaglogi.pl/log-115_031_020_KK4rEy2.html
Pozdrawiam
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
		
		
		
	
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	Tagi dla tego wątku
	
	
	
		
		
			
				
				Uprawnienia umieszczania postów
			
			
				
	
		- Nie możesz zakładać nowych tematów
 
		- Nie możesz pisać wiadomości
 
		- Nie możesz dodawać załączników
 
		- Nie możesz edytować swoich postów
 
		-  
 
	
	
	Zasady na forum