-
Witam
Witajcie,
Jestem z Katowic, nazywam się Dawid i jestem świeżo upieczonym posiadaczem Audi TT 1.8T 225KM Quattro 
Kilka info o autku:
- Przebieg - 188 000 km
- Rocznik - 2000
- Moc - 225KM
- Rodzaj napędu - Quattro
- Rodzaj silnika - APX
- Kolor czarny
Jestem na etapie "doprowadzania" autka do nadającego się na fotki po zakupie
już niebawem wrzucę parę fotek.
Udało się kupić TT-kę tanio, za to lista rzeczy do zrobienia zrobiła się niemiłosiernie długa
Jak do tej pory zrobiłem:
- Kompletny rozrząd
- wymiana filtra i oleju w haldex
- oczywiście wszystkie pozostałe filtry i oleje też
- wymiana zbiorniczka wyrównawczego
- wymiana radia - problem głośności
- montaż zmieniarki mp3 - xcarlink
- montaż bluetooth - xcarlink
- wymiana ręcznego (ułamany przycisk)
- naprawa oświetlenia wewnętrznego (lampki środkowej, problem z wtyczką i przepalone żarówki)
- wymiana N112
- naprawa wtyczki N112
- wymiana wycieraczek sam. na welurowe
A planach jeszcze:
- naprawa licznika FIS
- regeneracja alufelg + zakupione już dekielki do założenia
- odmalowanie spojlera (dziwne odpryski na całym spojlerze, reszta ok)
- naprawa czujnika temperatury zewnętrznej, chyba że FIS uszkodzony?
- doprowadzenie instalacji podciśnienia, odpowietrzenia głowicy do ładu i składu - brak rurki na zaworze odmy, zaślepiona rurka wychodząca z kolektora dolotowego, sprawdzenie szczelności inst. podciśnienia.
- jedyny płyn, którego nie wymieniałem w TT-ce, to od wspomagania kierownicy, jakieś wskazówki? wymieniać, nie wymieniać?
Ktoś z okolic Katowic, znający się na rzeczy? Parę pytań by się znalazło...
Tagi dla tego wątku
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum