Co do zbiorniczka to ja kupiłemjakiś z alledrogo i nie był to jakiś mega drogi zbiorniczek, działa i wygląda jak nowy a to najważniejsze
Co do płukania układu to ja zastosowałem płukanke do układów chłodzenia wurth bo sama wymiana płynu nie usunie większości syfu, który zalega w układzie.
Procedura, którą zastosowałem to

1 zalanie płukanki oraz zastosowanie się do zaleceń producenta na opakowaniu
2 spuszczasz płyn z układu i zalewasz wody destylowanej po czym rozgrzewasz silnik aby załączył się duży obieg, kontrolując poziom wody w zbiorniczku wyrównawczym
3 spuszczasz wodę, którą wlałeś obserwując kolor cieczy, który musi być jak woda a zapewne będzie leciało za pierwszym razem coś w rodzaju wody z błotnistej kałuży
- procedure nalewania i spuszczania wody destylwoanej powtarzasz do momentu aż ciecz wydobywająca się z układu będzie wyglądała jak woda czyli jakies 3-4 razy.
( za każdym razem nalewamy nowej, czystej wody do układu ;P)
4 zalewasz na koniec nowego płynu, rozgrzewasz silnik kontrolując poziom w zbiorniczku wyrównawczym