Auto poskladane i jest w fazie dopieszczania softu. Reakcja na gaz bardzo dobra. Samo wstawanie jest jak w moim setupie na 1.8t ale tam mialem zmodyfikowana glowice, wieksze zawory ,lepsze orurowanie(tutaj zostalo te robione przez male rączki i fmic tez).
Z autem sie opoznilo bo male zawistne raczki zrobily nam zagadke. Auto nie chcialo jechac. Turbo nie chcialo wstawac ale po 2 dniach rozkminki doszedlem ze przed puszka wydechu byla ZWEZKA 29MM!!!.
Biedny silnik byl zatkany a turbo pocilo sie aby nadmuchac ledwie 1.1 bara.
Co ciekawe kiedys odpinalem wydech do testow i na pomiary egt w kolektorze nie mialo wplywu. Przyplywu mocy nie odczulem gdzyz auto bylo nieznosne ,ognie pod autem i skupialem sie na egt ktore bylo takie same. Ale k04 dmuchala tak jak trzeba tylko ze autu brakowalo 20km a po rozgrzaniu moze troszke wiecej. Teraz gdy przeplywy znacznie wzrosly objaw tej zwezki byl zupelnie inny dlatego ciezko bylo dojsc ze ktos wpadl na taki glupi pomysl zepsucia wydechu ktory kupil.
Podsumowujac od 2 dni auto jezdzi juz przyzwoicie i dzis dostanie kolejna korekte.
Porownujac setup na 1.8t z gt3071 vs 2.0 vs efr to jest dzien do nocy. Tutaj efr wstaje jak k04
Moze super kresek nie bedziemy robic ale auto ma przyjemnie jechac i nadawac sie w 100% na daily woz.
A co nam wyjdzie to sie okaze
Co do projektow to sa tutaj spore zaleglosci w opisach ale postaram sie nadrobic jakimis fotkami
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Tak w ramach ciekawosci proponuje zgadywanke.
Kolega a wlasciwie nastepny wlasciciel schamowal leona strookera na wale z tdi.
Tak w ramach zgadywanki, ile ten silnik wygenerowal nm przy zaledwie 2500 obrotow. Kto zgadnie temu sprawdze szczelnosc dolotu za free
Dla przykladu moja a3 na k04 hybryda miala 240nm.