FMIC kup jakiś na rdzeniu Garretta albo PTE 650 HP , Wagner ( większość ) ma rdzeń typu typu Tube & Fin i będzie mniej efektywny w porównaniu do rdzenia typu Bar & Plate jaki występuje choćby w tych o których Ci wspomniałem.

Wydech proponowałbym oczywiście 3 cale rura, środkowy rezonator i końcowy tłumik jedno wejście 2 wyjścia.
Wszystko firmy Magnaflow , jak będziesz gotowy to poszukam dla Ciebie konkretne numery części .
Katalizator możesz dać jak musisz ale wtedy proponuję pojedynczy z wejściem / wyjściem na 3 cale i mało restrykcyjny czyli 200 cpi . Magnaflow też ma takie w ofercie..

Kolektor dolotowy oczywiście nie zaszkodzi , wręcz przeciwnie. Nie kupuj tylko Dhalbacka bo z testów jakie widziałem nie wypada on dużo lepiej jak seryjny. APR , SEM jak najbardziej . SEM możesz dostać jeszcze na małym kanale tak więc odpadło by Ci kombinowanie APR produkowany był tylko z dużymi kanałami.

Z Franken Turbo dla roadstera powinieneś być zadowolony, w sumie są to chińskie turbiny ale robione dokładnie pod specyfikacje, wymagania jakościowe i materiałowe firmy FT.
Jak jesteś w zgodzie z tym faktem to można działać
Jedynie mają bardzo niedopracowane gruszki WG i to radziłbym wymienić od razu na coś lepszego jak chcesz sprawnie i gładko wystroić później .
Jak już weźmiesz się za ten projekt to odezwij się na PW, jest jeszcze parę kwestii do omówienia odnośnie choćby kolektora pod to turbo ( jeśli nie użyjesz seryjnego ).


Jeśli chodzi Ci o link do ''stroiciela'' o którym wspomnieli koledzy to :

http://www.digitun.pl/





Pozdrawiam