Witam,

Moje TT postało nieco na przełomie roku bo od października do stycznia. Powodem była cieknąca przekładnia kierownicza. Przekładnia wymieniona po regeneracji i działa znakomicie pozostało jednak małe ale. Po okresie postoju bardzo ciężko zaczął działać mechanizm zmiany biegów. Biegi do przodu wchodzą gładko i bez oporów natomiast dramat jest ze wstecznym. Co prawda ostatnio nieco lepiej wsteczny wchodzi ale jak się zagrzeje silnik to dalej potrafi się mocno stawiać opór przy włączaniu. Drugi ważny element to sam lewarek. Przed postojem jak się go puściło w skrajnym wychyleniu to wracał do pionu. Teraz tak nie jest nie wraca sam.
Przekopałem forum i znalazłem jak regulować linki. Przeprowadziłem kilka razy jak w filmiku pokazano ale bez zmian. Odłączyłem linki od skrzyni biegów i sama kaseta nie wykazuje oporów. Opornie góra/dół przemieszcza się (nie wiem jak się ten element nazywa) ten element, do którego podłączone są linki zmiany biegów.

Czy ktoś z Was koleżanki i koledzy klubowicze miał podobne problemy? Dziękuję z góry za wszystkie wskazówki.

Pozdrawiam
Rafał