ale nagraj filmik z boku auta np jak tutaj na początku:
http://www.youtube.com/watch?v=zwy83XMwGSk
i najlepiej aby dało się zwolnić tempo w momencie ruszania. Ustal też sobie obroty z jakich chcesz ruszać np 3 tys i strzał ze sprzęgła aby w obu przypadkach był identyczny start. Na tym filmiku co wrzuciłem faktycznie widać duże opóźnienie bo klikając start,stop,start,stop udało mi się uchwycić moment w 7s ,że widać iż przód już mocno kręci a tył stoi i dopiero potem zerwał. Lecz dla mnie wynika to z nie do końca sprawnego haldex a nie ,że tak ma być. U mnie trakcja jest lepsza niż w tej TT na tym filmiku a jednak auto sporo bardziej zarzuca i muszę mocniej kontrować co świadczy iż tył mocniej zapinało . Ostatnio jak było tak zimniej i ruszyłem z procedury to auto poszło do przodu ale troszkę jak rwd gdzie musiałem sporo kontrować ( dokładnie jak tutaj : http://www.youtube.com/watch?v=TjS6E5BmK-k co mi się oczywiście podoba ,że coś się dzieje :P ) a tutaj na tym pierwszym filmiku widać moment dołączenia się tylnej osi co się przekłada na kiepską trakcję auta ;/ Dlatego jeżeli ktoś ma opóźnienie w zapinaniu haldexa śmiem stwierdzić iż nie jest on w 100% sprawny.