Pierwsza i zasadnicza sprawa odnośnie głowicy to ustalenie na jakiej turbinie będziesz chciał osiągnąć tą moc .
Modyfikacje głowicy bardzo pomocne ( i kosztowne ) przy większej turbinie dadzą nie współmierny do kosztów wynik przy mniejszej turbinie . Tak więc na razie póki nie sprecyzujesz pewnych spraw , zostawmy głowicę w spokoju .

Następna sprawa , korby ...
Kupując właściwe korby nie musisz się już martwić o śruby ARP do tych korb bo przyjdą w zestawie wraz z korbami .
Dodatkowo , korby tylko i wyłącznie z kanałem do ciśnieniowego smarowania trzpienia tłoka ..
Panewki zarówno główne jak i na korby spokojnie wystarczą seryjne i to nie tylko do tej mocy ale i do wyższych .

Tłoki również w zupełności wystarczą seryjne , zakładam że są zmierzone i trzymają specyfikację . W Twoim jednak przypadku zakup tłoków może być konieczny bo to co widać na fotce po prawej stronie wygląda jak kawałek korby i nie sądzę aby tłok przeżył nienaruszony takie wydarzenie .

Oczywiście będziesz startował z innym blokiem więc trzeba kupić taki aby tylko zrobić honowanie szczotką i zakładać nowe pierścienie bez ''bawienia się'' w szlify ( bo Ci spaprają robotę '' znawcy '' tematu ) .

Dodatkowo z innego wątku ( wywaliłem bo nie będziemy równolegle w 2 tematach o tym samym debatować ) .

Cytat Zamieszczone przez kisseM Zobacz posta
A co to np 370km dla tego silnika? Tloki seryjne spokojnie robia 400+ wiec nie widze problemu zeby zostawic seryjne jesli sa w dobrym stanie. Zastanawia mnie tylko wrist pin 19mm i troche ce 9,5:1
Twój silnik ma 20mm i 9:1 .. A nawet jak by tak nie było to nie jest to problem przy mocach o których rozmawiamy .






Pozdrawiam