Cytat Zamieszczone przez Arttur
Wystarczy odpalic i pozwolic na zlapanie roboczej temperatury przy odkreconym zbiorniczku .


Pozdrawiam
Reakcja szybka jakbym do Ciebie zadzwonil... Dzieki!

Marcin

[ Dodano: Nie Cze 01, 2008 8:09 pm ]
Czesc,

Skoro Michal juz swoj problem rozwiązal ja dodam troche swojego

Problem zglaszalo juz pare osob, ale nie znalazlem jasnego wyjasnienia/rozwiazania.

Moj samochod ma roboczą temperature pracy ok 70-75 stopni. Sprawdzone kompem podczas jazdy. Gdy pokrece sie troche w korkach temperatura podskakuje do 90 stopni, ale wystarczy jakas dluzsza prosta z paroma zielonymi pod rzad i bardzo szybko temperatura znow schodzi o ok 70 st. Czesto tez widze jak temeperatura szybko rosnie z 70 do 90 (w czasie ok 10-20 sec) wlasnie gdy stane w korku i podobnie szybko potrafi spasc w dol. Tak jakby bylo widac wlaczanie się/wyłączanie wentylatora i jego natychmiastowy wplyw na temperaturę.

Dodam jeszcze, ze problem zglosilem w ASO przy okazji ostatniej proby wymiany oleju w Haldexie i pan powiedzial, ze to normalne i zebym sie nie przejmowal. Mnie jednak temperatura robocza 70stopni sie zdecydowanie nie podoba, a wiarygodnosc serwisanta i ASO w ogole okresla to, ze przy prosbie o zmianę oleju w Haldexie czlowiek przesiedzial ok 15 min przy kompie z manualami serwisowymi, po czym gdy zobaczylem wciaz nie mijajace zdzwienie w jego oczach stwierdzilem, ze wracam do domu...

Bardzo prosze o wskazkowe co z tym poczac (z temperaturą, z Haldexem sobie poradzę Z ciekawostek wyczytalem, ze powinno sie go uzupelniac przez korek spustowy, a nie ten do sprawdzania poziomu)

Pozdrowienia!
Marcin