Hmmmm Dziwne patrzyłem na te wszystkie kable i są one bardzo dokładnie "zakryte" nie wiem gdzie mogłyby być zaśniedziałe. Wszystko w kostkach... ale ważne, że pomogło.


Cytat Zamieszczone przez LeoAmar Zobacz posta
Sytuacja rozjaśniona. Kable zaśniedziałe od went do sterownika i od sterownika do aku. Elektryk w 4h opanował.

Kolega gregor w swoim ogłoszeniu o sprzedaży czujnika napisał tak:


Czujnik kupilem do siebie nowy , oryginalny 1H0 959 481B jednak po zakreceniu okazało się że mam inną wtyczkę i ten nie pasuje.
Czujnik który sprzedaje ma kwadratową wtyczke. Temp zalaczania I bieg 95 / II bieg 102st.

I to mnie zastanawia, bo u mnie wentylator włącza się przy 95st no może czasami przy 97st ale wydaje mi się że to drugi bieg. Nie wiem natomiast jak jest przy 102 stopniach. I teraz się zastanawiam, bo po odłączeniu kostki od czujnika przy chłodnicy i podłączaniu na krótko działą tylko jeden bieg. Nie wiem czy kupować nowy moduł, bo ten co miałem mieć dzisiaj okazał się zupełnie inny.

EDYCJA ---------- Post dodany 22:09 31-07-2012 ---------- EDYCJA

Jeszcze jedna sprawa/ prośba. Mógłby ktoś sprawdzić w etce jaki moduł był w TT z silnikiem AJQ ? Czytam o tym który dzisiaj wyciągnąłem czyli 1J0 919 506 H i ponoć literka H była raczej w dieslach. Nie widać by u mnie było coś tam modzone i już sam nie wiem co to może być.

EDYCJA ---------- Post dodany 14:11 01-08-2012 ---------- EDYCJA

Moduł podmieniony i nadal lipa. Przy jakiej temp włącza się u Was drugi bieg tzn ten jedyny bieg jaki macie? Jak zrobiłem zworke to jeden bieg działa,a drugi nie. Nie działa ten jak łącze mase z czerwono-żółtym kabelkiem w wtyczce tej co idzie do chlodnicy. Heeelllp!!