Cytat Zamieszczone przez singl0r Zobacz posta
Prezes. Kiedy ja kupiłem swoją TTke miałem ten sam problem. Właśnie rezerwa zaplała się mniej więcej w okolicach 1/2, a gdy dolewałem do pełna to wskazówka przechodziła sporo ponad skale i tak jak mówisz, aby była przy 1/1 trzebabyło zrobić około 100km. Miałem ten problem do czasu kiedy całkowicie mi padły zegary, auto mi nawet nie odpalało, zawiozłem do elektryka w Krakowie, naprawił zegary i wraz z tym wskazówke od paliwa, teraz jest tak jak powinno być, gdy doleję do pełna wskazówka jest na 1/1, a rezerwa zapala się tam gdzie powinna.
A mógłbyś mi dać namiary na tego elektryka? Skoro jest już sprawdzony i wie co robi to po co eksperymentować w innych warsztatach? Wolałbym z tą wskazówką zrobić bo lubię mieć wszystko w aucie (i motocyklu zresztą też tak jak należy.