Cytat Zamieszczone przez szweda Zobacz posta
Krótkie WOW, za podejscie, plan prac i chec asygnowania budżetu.

- Dlaczego nie chcesz zaszperować przodu? Nie wiem, jak u ciebie przy tym poziomie mocy, ale na mojej serii z tylu nic nie trzeba, a z przodu nie zaszkodzioby.
- Wywalając drugi EVAP nie szczędź na średnicy odpowietrzenia, bo ja po tej operacji niestety tankowałem ze 15 minut do pełna.

Gratki
Dziękuje
Instaluję tylko na tył bo chce zmienić charakterystykę auta na lekko zbliżoną do RWD jednak z pomagającym przodem .
Instalacja LSD na przodzie uspokoiła by znacznie tył a tego na razie nie chcę .
Zawsze jest jednak opcja powrotu do seryjnego dyfra lub instalacji Peloquina z przodu jeśli ten układ nie spełni moich oczekiwań .

Jeśli chodzi o odpowietrzenie to jest to ten wąż w środku tego ''U" jak widzisz nie pożałowałem na średnicy


Cytat Zamieszczone przez Messik Zobacz posta
Artur a jak myslisz ile koni moze przyniesc o Ciebei taki wtrysk wody z metanolem? Jak w serii daje ok 20-30km to dlubanym daje stosunkowo wiecej, czy jest to raczej stala wartosc?
Samo zamontowanie wtrysku w/m nie da wielkich przyrostów musi być do tego zrobiony program
U mnie może to być 40 - 50 KM w 225 spokojnie 30-40 KM a w 180 myślę że 20 - 30KM , wszystko zależy jak auto wystrojone . Generalnie im większa wydajność turbiny tym większe przyrosty .
Mamy na forum temat o wtrysku wody/metanolu jeśli jesteś tym zainteresowany to możemy tam podyskutować .










Pozdrawiam