Czołem, trochę ogarnąłem nowy nabytek, mogę się pokazać. Dane auta:
Auto pochodzi z polskiego saloniu Audi w Poznaniu. Rocznik 2001 produkcja, kwiecień 2002 wyjechał z salonu.
Przebieg 162 tysiące. Auto sprawdziłem w ASO Audi w POZ za kwotę bagatela 600 pln . Na szczęscie poza hamulcem ręcznym do regulacji i brakiem chyba spodniej pokrywy silnika, wszystko jest z nim ok. Nie był bity nigdy (chyba ze ASO audi odwaliło fuszerkę), jestem trzecim właścicielem. Ostatni jeździł nim ok 4 lat. Mam komplet dokumentów i faktur.
Na zdjęciach nie widać bo tak światło padło, ale auto ma ESP... nie ma podgrzewanych siedzeń.
Auta szukałem ok 4 miesiecy oglądając w miedzyczasie Alfa romeo GT, GTV, BMW 3 Coupe, Huyndaia Coupe, Audi A3, Mercedesa SLK, Peugeota CC 307, Renault Megane CC, w sumie ponad 70 samochodów zanim trafiłem ciekawy egzemplarz
Wymieniłem rozrząd, oleje, filtry itp. narazie wszystko wyglada ok :P
Minus to drzwi po obu stronach, opusciły się na zawiasach ok 2mm i ocierają nadkole, zastanawiam się czy jest możliwosć wyregulowania ich jeszcze?
Klape z bagażnika zasilikonowałem a w końcu wyjąłem na stałe bo mnie krew zalewała od tego trzeszczenia.
Koła to 225/45/17 lato i 195/45/16 zima (Chyba, nie pamietam już)
Kolor srebrny. Frajda z jazdy, niesamowita! ))) A to foty Tusi
Plan: Odwiedziny w Car spa i tam zrobienie auto detailingu i odnownienia powłoki lakierniczej DiamondBrightem. Zrobienie z samochodu salonówki. Nie chcę nic modyfikować, tylko przywrócić do wyglądu z czasów świetności. Do tego wymiana tarcz na nacinane + czerwone zaciski. Nie wiem jeszcze jakiej firmy ani nic, nigdy się w tym wczesniej nie interesowałem. Myślałem nad zmiana świateł na diodowe... ale mam xenon i pewnie lipa będzie.