sciagnales forge'a czy w polszy kupiony ?
sciagnales forge'a czy w polszy kupiony ?
"Love Them BOTH" - M.
zaślepki nie musisz brać ode mnie ale jak nie dorobisz szczelnej zaślepki to spaliny będziesz miał pod maską więc średnio fajnie, jak coś to mam taką zaślepkę wykręconą z mojego auta
oporniczki też mam gdzieś
noo ciekaw jestem chipa można wiedzieć ile Cię skasują za tą operacje ?
no jesli chodzi o silikon to zakupiony w koncu w PL
Za chip wołaja 1300 PLN
Jestem Ciekaw co im z tego wyjdzie
---------- Post dodany 07-12-2011 o 10:05 ---------- Poprzedni post 07-08-2011 z 13:02 ----------
Byłem w Firmie ADT tuning
Jestem Mega zawiedziony Na swoim aucie
Na Hamowni wysżło Mu 175 Koni po tych wszystkich wymianach
Gość powiedizął że Turbo słabo dmucha wstaje za późno
powiedział że najprawdopodobniej zatarłos ie jakies łozysko w Turbo albo cos takiego
z tym moim wyprzedzeniem zapłonu to jest podobno włąsnie to zwiazane bo turbo dmucha za mało powietrza i mieszanka jest zbyt Bogata i dlatego jest takie wyprzedzenie zapłonu .....
Zamieść wykres zrób logi. Przecie może to tylko jakaś drobnostka, a nie od razu padnięte turbo Tylko mi wolno co chwile szukać problemów w swojej TT!!
''Zatarło się jakieś łożysko w turbo.....'' Jak bym usłyszał takie coś od tunera to bym uciekał od niego aż by się za mną kurzyło
I sprecyzuj o co chodzi dokładnie , wyszło Ci tyle po programie u niego i to usłyszałeś jako wytłumaczenie czy hamowałeś serie i nie wgrywałeś niczego u niego ??
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
No ja tak mowie ze sie zatarło jakies łożysko, bo on coś tam mi tłumaczył tylko ze nie pamietam co...
wieczorem zamieszcze Skan Tego co wysżło na rolkach
To było prezed wgraniem jakiego kolwiek programu
Hamowana seria po tych przeróbkach moich
---------- Post dodany o 17:07 ---------- Poprzedni post z 11:21 ----------
o to Skan Wykresu
Pomocy !!!
POmocy !!!!
---------- Post dodany o 17:19 ---------- Poprzedni post z 17:07 ----------
a to jest Log zrobiony nie dawno:
---------- Post dodany o 17:52 ---------- Poprzedni post z 17:19 ----------
a to sa logi zrobione 5 min temu:
nie wiem czy dobrze mówie, ale czy przypadkiem w bloku 118 w kategori n75 nie powinno być zawsze 100% ??
u Mnie jest różnie, znalazłem zaleznosc ze doładowanie 0,76 jest włąsnie wtedy gdzy n75 pracuje na 87%
Czyżby n75 było zjebane ???
Ostatnio edytowane przez wolomo ; 12-07-2011 o 12:25
N75 nie powinien byc wysterowany na 100%, jesli 100% utrzymuje sie oznacza to, ze turbo nie moze osiagnac zadanego albo o uszkodzeniu samego zaworu. U ciebie po chwili 100 znikaja ale jakos wysoko wysterowany jest ten N75 przy wysokich obrotach (85% troche chyba wysoko jak na TT180) wiec mozna by pokusic sie o jakas podmianke i wtedy zobaczyc jak bedzie zachowywalo sie turbo bo teraz widac, ze slabo idzie to osiaganie zadanego. Szczelnosc sprawdzona?? bo to tez moze byc tego przyczyna tego
Lekie rozbieżności w kanale 115 = wysokie wartości cyklu pracy mogą świadczyć o nieszczelności jak również niewłaściwie działającym zaworku N75 .
Pierwsze co powinieneś sprawdzić to szczelność ale sprawdzić jedynym właściwym sposobem czyli za pomocą sprężonego powietrza z kompresora , opis jest na forum .
W następnej kolejności możesz podmienić na inny N75 lub ewentualnie wymienić na nowy jeśli myślisz o podniesieniu mocy i chcesz wyeliminować wszelkie prawdopodobieństwa awarii .
Zajmij się tym i zdaj relacje z efektów , jeśli trzeba to będziemy myśleć dalej
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Witam,
z powodu braku kompresora to test szczelności przeniesiony na inny dzień
posprawdzałem wizualnie wszystkie wężyki ( szczególnie te od n75) wyglądają na całe poodpinałem n75 od wężyków posprawdzałem i przypiąłem z powrotem
lecz po tych zabiegach blok 32pokauzje w pierwszym okienku 0 a w drugim 2.3% przejechałem 130 Km i dalej taki sam odczyt coś chyba popsułem.
uszczelniłem Map sensor i ciśnienie wzrosło o około 0.02 Bara wporównaniu do tego co było wcześniej wiec chyba na plus wcześniej było około 0.63 teraz 0.65
Zdołowałem sie tym n75 chyba cała wina leży w nim
nie wiem pchać sie w 75 czy kupić MBC i wskaźnik doładowania.
oczywiście powiem że będę pchał sie w zmianę programu żeby zwiększyć moc.
najlepszym wyjściem było by podmienić n75
Ktoś jest z ZDolnego Śląska ??
ewentualnie wysyłką ktoś by poratował ?? Odeśle firmą kurierską tak ze na drugi dzień było by z powrotem
Ostatnio edytowane przez wolomo ; 17-07-2011 o 13:10
Kup nowe N75. 210zł z przesyłką z Serwisu audi w Poznaniu.
no kupuj nowe n75 i porządnie sprawdź szczelność...a nie wiem czy za 210 zł uda się kupić oryginał...niedawno chodziły po ponad 300zł
Ta jasne niby w serwisie audi dostałem podróbkę weź się opanuj.
http://www.audipoznan.pl/kontakt/
Panowie spokojnie
w koncu gramy do jednej bramki
wszystkim bardzo dziekuje za podpowiedzi
padło na n75 Lecz Moje pytanie brzmi czy jak bedzie program to czy n75 nie będzie wadził ???
patrzyłem ze moj n75 z tyłu w twj czarnej obudowie ma małą dziurke a wniej jest srubka do jakiś regulacji Co to jest ??
Po uszczelnieniu Map sensora i ustawieniu go bardzo poziomo do powierzchni i przejechaniu paru kilometrów zauwazyłem mega małe spalanie WG komputera pokładowego
gdzie wczesniej przy ruszaniu na pełnej parze pokazywało około 50 litrów w spalaiu chwilowym teraz pokazuje jakies 30
spalanie na 5 biegu przy około 100 km/h 5,5-6 litrów Czy map sensor za cos takiego odpowiada czy może coś znowu popsułem ??
Ostatnio edytowane przez wolomo ; 17-07-2011 o 21:39