Hmm to może do silników z LPG? Jak już masz ten gaz to niech świece dedykowane pod gaz będą.
Hmm to może do silników z LPG? Jak już masz ten gaz to niech świece dedykowane pod gaz będą.
no dobrze kupiłem standardowe PFR6Q
i teraz pojawia się drugie pytanie- czy jeśli ja jeżdzę na wtrysku LPG to też ustawić szczeline 0,8?
nie zlinczujcie mnie za to pytanie...
Nie mam bladego pojęcia , musisz zadzwonić do '' gazowni ''
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Odswieże temat:
Rozmawiałem ze sklepem motoryzacyjnym - gość twierdził, iż świece PFRQ6 cięzko dostać i dodał, iż NGK V37 są tymi samymi świecami tylko o zmienionym oznaczeniu ( na pudełku jest też napisane oznaczenie PFR6Q). Zastanawiam się czy będą to te same świece czy faktycznie jakiś inny typ o podobnych parametrach.
i stronka tez jakby to potwierdza NGK - Wyszukiwarka produktów ale w dobrym sklepie nie ma problemu z dostaniem swiec
Tam nie pisze że one do ELPIDZI? (LGP)
Mam pytanie odnośnie świec Boscha a dokładnie chodzi mi o to, że szukałem w dwóch miejscach NGK i nigdzie nie mieli więc kupiłem świece Boscha Super Plus FR 7 KPP 33+ bo takie polecił mi facet w sklepie, twierdząc że będą pasować i że mają szczelinę 0.8 mm. W rzeczywistości jest 0.71 chociaż na stronie Boscha też jest podane 0.8 i teraz pytanie czy to dobry wybór czy NGK byłyby lepsze?
Mam takie pytanko, ma platynowe PFR6Q i jak wiemy w nich jest za duza przerwa (?) bo auto po programie. Chcialem ja zmniejszyc ale powiedziano mi ze platynowych sie nie rusza, wiec czy przed strojeniem auta po zalozeniu fmica warto kupic PFR7Q?
Krystian warto to kupić Bosche F5DPOR. Najlepsze świece do 1.8T. Potwierdzi to każdy kto siedzi w temacie.
Można regulować szczelinę w świecach platynowych tylko trzeba używać odpowiednich narzędzi ..
Zapraszam na film
Mimo że PFR7Q to lepsza świeca do auta po lekkim tuningu to różnicy po zmianie możesz nie odczuć . Możesz pojeździć na tych co masz ze zmniejszoną szparą i wymienić jak przyjdzie na nie pora . No chyba że chcesz od razu optymalny setup to wymienia .
Jeśli chodzi o te Bosche to też słyszałem że ludzie sobie chwalą nie mniej jednak dla mnie nie jest to opcja bo mają boczną szparkę między elektrodami i trudniej jest bazować na sprawdzonych wymiarach szpar do rożnych setupów
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Jakos za duzo nie zrozumielem na tym filmie :/ jakie to sa te specjalne narzedzia?
Mozliwe ze kupie 7 a 6 sprzedam za pol ceny komus z kluby bo ok 8tys dla platyn to raczej smieszny przebieg
Miernik szpary '' drutowy '' nie płytkowy i odginanie bocznej elektrody bez dotykania pionowej .
Tradycyjne krążki do regulacji szpary działają na zasadzie klina miedzy pionową a boczną elektrodą i takich narędzi nie można używać przy platynowych świecach ....
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Eh a ja nie sprawdzałem szczeliny kupiłem NGK i wkręciłem mam nadzieje, że będzie ok.
Artur, polecasz mi zmianę szczeliny na świecach? Generalnie auto strojone było z ustawieniem seryjnym, jakie zalecają do TTtki mojej. Świece platynowe NGK. Co spowoduje u mnie zmniejszenie przerwy? Jeśli będzie na + to podaj mi jaką ustawić przerwę Z góry dzięki