Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 23 z 23

Wątek: Pare pytań odnośnie usterek - kontrolka chlodzenia/3-ci stop

  1. #16

    Dołączył
    May 2007
    Skąd
    000
    Posty
    155
    Ja również mam pytanko co do mojego auta i chyba nie ma sensu zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj.
    Jakieś 5-6 tygodni temu miałem taką oto sytuację. Po skończonej jeździe zatrzymuję się i wyłączam silnik. Ide do sklepu bla bla.... Wracam do auta przekręcam kluczyk a tu mi się zegary zerują (oczywiście wszystkie oprócz ilości kilometrów). Myśle sobie pewnie coś z akumulatorem. Po paru dniach od tamtego zdarzenia musiałem wyjechać na kilka dni i auto nie było ruszane w ogóle.
    Wracam przekręcam kluczyk znowu wyzerowane liczniki i w ogóle nie chce odpalić. Sprawdzam akumulator - faktycznie słaby. Wywalam go wstawiam nowy. Przez kilka tygodni wszystko jest OK. Wtedy znowu zostawiam auto na parkingu (chyba przed jakimś sklepem na godzinę może dwie) wracam przekręcam kluczyk i co ZNOWU!!! Data wyzerowana (chyba na coś około marca 2001 roku moje auto jest z 1999 więc tym bardzie nie wiem skąd mu się to wzięło) godzina 0:00 dystans przejechany 0 km. Oczywiście przebieg auta nieruszony nadal 90000 km.
    Macie może pomysł co to może być ???
    ...

  2. #17
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Bez sprawdzenia auta mozna tylko zgadywac , oto moje typy
    Po wylaczeniu silnika jesli jest on odpowiednio cieply , wentylator powinien pracowac przez jakis czas .
    Sprawdz czy u Ciebie sie wylacza ....
    Moze tez byc winny altenator lub jakies male zwarcie w ukladzie
    Majlepiej przeskanowac auto i zobaczyc jakie bledy wywali.....



    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  3. #18
    Awatar ksolk
    Dołączył
    Oct 2006
    Płeć
    Skąd
    Olkusz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,837
    Digital14
    "temp płynu poprostu nie moze byc za wysoka w tych warunkach" to chyba oczywiste,napisałem jakie są powody zapalenia kontrolki, a Tobie napisałem ten najbardziej prawdopodobny dość dokładnie czyli czujnik
    P.S. kto Ci dokleił znaczek V6

  4. #19

    Dołączył
    Oct 2007
    Skąd
    Toruń
    Posty
    15
    ksolk, i dzieki Ci wielkie za podpowiedz jutro pojade do znajomego zamującego sie VAG'ami i zapytam o ten czujnik co i jak i mam nadzieje go wymienie.

    A te V6 jest od poprzedniego wlasciciela :P juz dziś zabralem ze soba srubokret zeby to oderwać ale zapomialem troche jutro z tym zawalcze, bo też mi sie strasznie nie podoba ;D i jako, że to autko to prezent, to tata ma 'ale' co do tego znaczka ;p

  5. #20
    Awatar ksolk
    Dołączył
    Oct 2006
    Płeć
    Skąd
    Olkusz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,837
    Cytat Zamieszczone przez digital14
    juz dziś zabralem ze soba srubokret zeby to oderwać
    uważaj ,żeby więcej szkód się nie narobiło,cholera wie kto czym i jak to przykleił

  6. #21

    Dołączył
    Oct 2007
    Skąd
    Toruń
    Posty
    15
    ksolk, wiem wlasnie.. jest na jakas a'la pianke czyli pewnie standartowa jak sie znaczki kupuje, wiec powinno zejsc bez wiekszych problemow... oby tylko z lakierem nie zeszlo, bo bede musial nakleic spowrotem na stale ;d

  7. #22

    Dołączył
    Jan 2007
    Skąd
    Kraków
    Posty
    133
    wlasnie, skoro chodzi o sensor to ok ja myslalem cos innego i dzieki za wyprowadzenie z bledu. Jak juz jest ten temat to spytam o cos jeszcze : mianowicie gdy jest niska temp przez jakies 2 min nie moge dac wiecej niz 2,5-3 tys obrotow bo zaczyna sie szarpanie silnikiem i przygasa... co to moze byc?

  8. #23

    Dołączył
    Aug 2007
    Skąd
    z daleka
    Posty
    945

    Re: kontrolka

    Cytat Zamieszczone przez iceboy
    U mnie sie na szczęście nie zaświeca. Możliwe przyczyny podałem. Pochodzą z instrukcji auta. Nie ma tam nic o niskiej temperaturze. Panowie- konkrety. Nie wymyślajmy cudów.
    umnie było jak u kolegów i po wymianie płynu w radiatorze usterka ustąpila i lampka się już nie zaświeca(stary płyn!!!)
    NO RISK,
    NO FUN.

Podobne wątki

  1. Kilka pytań odnośnie mk1
    Przez azizi w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-09-2017, 12:08
  2. Parę pytań i problemów
    Przez Baartek w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-09-2016, 15:13
  3. pare pytań odnośnie foteli
    Przez lesnygrzyb w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-11-2015, 09:49
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-03-2012, 10:04
  5. Kilka pytań odnośnie TT.
    Przez rybik w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-09-2008, 20:02

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •