Pompa to jest już padaka. Daje tylko 250ml na minutę. Dlatego szukam już co tam teraz wsadzic.
Pompa to jest już padaka. Daje tylko 250ml na minutę. Dlatego szukam już co tam teraz wsadzic.
Może się komuś przyda takie zestawienie pomp paliwa firmy VDO http://www.vdo.com/generator/www/com...redirect=false
Jakie cisnienie daje oryginalna pompa? Czy da ponad 4,5 bara?
Pompa jak podaje producent jest 4 barowa. Ciśnienie regulowane jest zewnętrznym regulatorem na listwie paliwowej.
Oto link do nowego katalogu VDO: http://www.vdo.com/generator/www/com...redirect=false
Wiem ze jest 4 barowa i mam regulator pozniej 3 barowy, ale przy doladowaniu ok 1,5 bara a teraz nawet 1,6 moze brakowaxlc przez to paliwa i dlatego pytam o to, a nie chcialbym wkladac walbro albo 044 :/
EDYCJA ---------- Post dodany 10:45 11:23 ---------- EDYCJA
czym sie rozni 228-233-005-010Z od 993-745-117Z ?
moc nie jest wazna, jak jest regulator 3barowy + 1,5bara doladowania to popmpa powinna podawac 4,5 bara, jak dam 4 barowy regulator to wyjdzie 5,5 bara wiec juz calkiem lipa. Wtryski mam 440 na 3 barowym regulatorze wiec musza dac rade, teraz chodzi o pompe i ile nowa daje. Bo stara jak to stara moze nie dawac rady, ale moze nie byc sensu kupowac oryginalnej jak wcale nie bedzie lepiej. Pewnie skonczy sie na obcieci doladowania do 1,3 :/
Do 300 koni ori pompa spokojnie wystarcza, warunek; musi być nowa i sprawna, a nie 10 letnia po 200tyś
Znowu TT znowu Cabriolet
Albo ja jestem glupi albo czegos nie rozumiem, nie pytam o wydajnosc w rozumieniu ile paliwa ona moze pompowac na minute tylko o cisnienie ktore moze byc za niskie przy doladowaniu ok 1.5 bara
Dobrze mi sie wydaje ze objawami psujacego sie czujnika poziomu paliwa w pompie bedzie pokazywanie blednego zasiegu? Ogolnie to zegar od paliwa zle chodzi ale zasieg pokazywal dobry, a teraz zasieg jest 10km a za chwile 40 :/
Nie da się odpowiedzieć na tak sformułowane pytanie
Jeśli przykładowo umawiasz się z laską to musisz zaproponować czas i miejsce , jeśli zaproponujesz tylko miejsce to pozostaje pytanie kiedy .
Przy doborze pompy paliwa potrzebujesz takiej która jest w stanie dostarczyć określoną ilość paliwa w litrach na minutę przy danym ciśnieniu .
Wiadomo że wraz ze wzrostem ciśnienia z jakim zmuszona będzie ( przez FPR i boost ) pracować pompa bedzie spadać jej wydajność w L/min . Tylko i tylko dla tego ktoś potrzebuje większej pompy
To że jakaś pompa w opisie ma 4 Bary wynika z faktu że producent podaje wydajność w L/min przy danym ciśnieniu .
Najczęściej jest to podawane przy 0 PSI , 4 lub 5 Barach .
Jeśli chodzi o pompę z TT225 to ma ona wystarczającą wydajność aby bezpiecznie zasilać 1,8T do mocy w okolicach 340-360 KM nie zależnie czy dasz 3 barowy czy 4 Barowy regulator .
Nie mogę teraz na szybko wyszukać danych dla pompy z 225 ale dla przykładu tak wygląda to dla seryjnej pompy z oski .
OEM Mk4 (non-R32/TT225) Intank Fuel Pump Flow Rate PSIG Amps Lbs/Hr Gal/Hr Ltr/Hr Ltr/Min CC/Min 40 8 145 24.17 91.48 1.52 1524.72 45 8.4 130 21.67 82.02 1.37 1366.99 50 8.7 120 20 75.71 1.26 1261.83 55 8.9 111 18.5 70.03 1.17 1167.2 60 9.3 97 16.17 61.2 1.02 1019.98 65 9.4 83 13.83 52.37 0.87 872.77 70 9.7 71 11.83 44.8 0.75 746.58
Pozdrawiam
EDYCJA ---------- Post dodany 08:00 08:01 ---------- EDYCJA
Dobrze Ci się wydaje .
Zamieszczone przez John Dryden
Tak czytam te wszystkie watki o pompie paliwa i powoli przestaje juz cokolwiek rozumiec Rozumiem, ze w quattro sa dwie pompki. Ta pierwsza musi byc ori (ta z czujnikiem), a druga. Czy to za nia wklada sie takie cos? Walbro GSS342 255lph Dr�nkpump Bensinpump (intank) GSS 342 - Walbro GSS342 - H�gtryckspump - Raidopower KB
Ostatnio edytowane przez lelu666 ; 15-03-2013 o 11:14
W życiu piękne są tylko chwile ...