odnośnie tego sprzęgiełka to może dorobić je z mocnego poliuretanu?
odnośnie tego sprzęgiełka to może dorobić je z mocnego poliuretanu?
no właśnie Pawcio ja nie mam kompletnego pojęcia o tym, wątpię żeby były dedykowane graty do TTRS
Michał , jak masz możliwość to podaj mi nr.części . Rozeznam się trochę w temacie
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
A to widziałem, miałeś swojego nagrać...
mam ten sam Baton
Arttur podjadę do ASO i spiszę nr części
W Posce też ogarniamy tuning TTRSa już od ponad roku. Poniżej wykres modyfikacji seryjnego egzemplarza:
W TTRSie głównym ograniczeniem jest intercooler, który mimo że zamocowany frontalnie to jest zdecydowanie za mały mimo całkiem dużej ilości wolnej przestrzeni za zderzakiem. Dlatego aby myśleć o bezpiecznym podniesieniu mocy ponad 400-410KM należy od niego zacząć modyfikacje. Druga sprawa to wydech, a szczególnie downpipe, który ma niewielką średnicę jak na tą moc i pojemność. Z takimi modyfikacjami można osiągnąć ok. 450KM.
no więc u Michała został tylko DP i program bo już 2 firmy się chyba nie wykazały;/
a tak swoją droga to jeśli kolega od DYNOSOFT się nie przywita itp to niestety post powędruje do kosza bo wypowiedź jest na temat itp ale nie traktujmy tego forum jako darmowej reklamy że wpadniemy zrobimy sobie reklamę i więcej się tutaj nie pojawimy jeśli nie będzie zainteresowania...
DYNOSOFT kolega ma już zmieniony IC i podrasowany wydech lecz z ori DP i tu jest pewnie gardlo, bo nie przekracza 400hp, ta TT którą robiliście miala maly gift jeżeli chodzi o niutki
Znowu TT znowu Cabriolet
Przepraszam jeśli naruszyłem zasady forum. Już się przywitałem.
Jeżeli auto nie przekracza 400KM i nie ma już zrobiony dobry IC i dobry wydech to wąskie gardło na pewno nie tkwi w DP bo modyfikowane przez nas auto było całkowicie seryjne. Niemcy też oferują do 420KM bez modyfikacji mechanicznych. Z samym dużym IC samochód powinien dać się wystroić na jakieś 420-430KM. Ale oczywiście DP tak czy siak warto zrobić.
Dół mocny jak w dizelku, tylko szeroki zakres uzytecznych obrotów. Bardzo mi się to podoba
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
hmm to daje 2.5l ja nawet jak powieszę na swoim cuda niewidy to i tak nigdy nie uzyskam takiej charakterystyki silnika...oczywiście z odpowiednimi wartościami bo na k04 by wystroił żeby kreski były podobne lecz wartości znacznie inne
odnośnie strojenia to auta Michała to i tak chyba bez zmiany turba się nie obejdzie bo na seryjnym pewnie 450 nie pęknie a skoro 400 już Mu mało to te 50km nie wiele będzie znaczyć...więc na razie dp lepiej nie ruszać bo i tak pewnie zrobi wylot
Co o tym myślicie?
http://www.abt-sportsline.de/uploads..._CEPA_AS_E.pdf
To jest 'oficjalna' oferta dla skrzyni S-tronic. Ja już się zdecydowałem, ale może coś mi poradzicie dodatkowo? Przy okazji zakładam wydech Milteka (prawie identyczny jak ma Michał).
Podają niby że po takim modzie ma być 4.0s do 100, ale ciekawsze byłyby parametry 0-200...
dokładnie Baton, lepiej zrób dobry program i mod na przyspieszenie po 100-tce... bo potem auto pokazuje prawdziwe oblicze (czy puchnie czy nie), a nie patrz na pierwszą setkę bo nie zejdziesz tym autem poniżej 3.9 po mocnych modach.
Do tego musiałbyś mieć zajebiście skrzynie wzmocnioną plus b.dobre sprzęgło i zapewne haldex spięty na stałe, żeby nie padał.
Ja się zastanawiam tylko, czemu nie dorzuciłeś trochę grosza i GT-R'a nie kupiłeś tam masz w nowym modelu 530ps w serii... i 2.9-3.1 z procedury, plus nie tracisz gwarancji na skrzynie przy strzałach ze sprzęgła.
Tyle samo Cięteraz wyjdzie TTRS+mod co w cenie mocniejszy od tego GTR
A swoją drogą masz spokój przez 3lata gwarancji, tylko przegląd co 30.000 w cenie 3000-4000zł na TT RS tyle samo wydasz!
------
Jeszcze jedno w seriyjnym wydechu w TTRS wydłubiesz katalizator to będziesz miał tyle co ja teraz mocy. Wydech mi się przyda do turbiny.
ŻUCZEK - co do niutków ja w serii miałem 480nm ale na v-power racing. Na zwykłej mam 450-460nm czyli seria
A co do DYNOSOFT'u w zupełności się z nimi zgodzę, IC tak mały jak jest w TTRS po prostu się gotuje, wiem że jeszcze jest jakiś problem z ESP które blokuje moc (trik z wyjmowaniem bezpieczników ESP)... ale tego tematu nie rozwinę bo w v-techu coś mi gadali o tym.
DOWNPIPE mam zmieniony!
Intercooler od WAGNER'a.
Wrzucę fotki. Szkoda, że DYNOSOFT bliżej nie jest to możnaby ogarnąć temat TTRS bo VTG sobie nie poradzili :] wypluwając 390ps/560nm
Ostatnio edytowane przez MichalTT ; 26-04-2011 o 22:52
no też bym się nie zachwycał pierwszą setką...bo jak się ścigaliśmy to właśnie te różnice miedzy autem na k04 a na big T były powyżej setki...bo setka to ruszenie zmiana biegu i juz:P a liczy sie to co dalej:P