ja osobiście mam wlany MOTUL 8100 X-CESS 5W40 i nie narzekam
ja osobiście mam wlany MOTUL 8100 X-CESS 5W40 i nie narzekam
IceMan - zmień mechanika
Nicholai,
Nie zmienię bo stara robić się dobrze i jak powiem ze coś ma być tak a nie inaczej to nie ma zmiłuj się. Mój samochód i ja decyduje to wleje co wykręci i jak przykręci.
Z reszta cała reszta w okolicy jest jeszcze gorsza.
Wracając do oleju. Na pewno nie zacznie mi silnik zjadać olej po zmianie z Helixa na Motul?
Zamieszczone przez IceMan09
Zmieniaj na 5W40 pełny syntetyk , nic nigdzie nie będzie Ci cieknąc
Najtańszy olej olej to pewnie nie będzie syntetyk więc będzie Ci się '' gotował '' w turbinie zostawiając tam swoje spalone resztki .
Poza tym zmień mechanika bo aż strach się bać
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Nie ma żadnego innego :/Poza tym zmień mechanika bo aż strach się bać
Dzięki za info. Posłucham się waszych rad bo do tej pory mnie nie zawiodły.
Ja po wymianie turbiny zmieniłem olej z Mobil 5w50 na Motul V300 i jak przed tym nic nie ubywało to teraz za uważylem że trochę znika, malutko ale jednak, pewnie tyle że między zmianami co ok 10 tyś obejdzie się bez dolewek. Motul V to najwyższa pólka i zalecany jest do aut modyfikowanych, tobie IceMan09, polecam Motul 8100 5W40
Znowu TT znowu Cabriolet
ZUCZEK,
Ten będzie dobry?
http://allegro.pl/item1176868144_mot...er_15zl_g.html
I teraz muszę się dobrze zastanowić czy ten co mam czy motul.
Zapewne garett tak dmucha ze troszkę Ci ubywa.
ja leję dokładnie taki sam i jest w porządku więc polecam
jednak ja co jak co, ale oleju przez allegro bym nie kupił, jakoś to do mnie nie przemawia
IceMan09, Dokladnie taki, ale tak jak kolega napisał jeżeli masz poleconego sprzedawcę to tak, ja kupiłem drożej ale z pewnego zródła i co ciekawe ceny hurtowe są wyższe niż ceny z Allegro, jak to się dzieje tego nie wiem, ale wole przeplacić niż potem pluć se w brodę, co w moim przypadku było by bardzo bolesne
Znowu TT znowu Cabriolet
Jeszcze 100 km i zmiana oleju i nadal waham się czy ten co mam czy motul. Nie chcę by zjadał olej.
Millers
Motul
Valvoline
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
No panowie. Zrobiłem wymianę oleju 2 tys km temu. Nie ryzykowałem wlałem ten co był. Co się teraz dzieje? Silnik olej chlipie .
Jest pół bagnetu a był raczej górny stan lecz wyczytałem ze max 0.5 litra może chlipać na 1000 więc chyba jest ok. W czwartek będzie rozrząd robiony to zabieram się za wymianę uszczelek pokrywy i jakiś tam innych .
Dodam ze płyn chłodniczy czysty, auto nie kopci raczej nic. Tylko jak jest zimny to jakiś smrodek daje z rury.
Skoro wcześniej oleju nie ubywało, a od razu po wymianie na ten sam znika to coś jest nie teges :/
To Twoja pierwsza wymiana oleju w tym aucie??
Może jednak po zmianie nie miałeś full miarki??
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Była full. Pierwsza wymiana w tym aucie. Jest obecnie środkowy stan. Sprawdzałem prawie codziennie. Tak jak pisałem wcześniej mechanik przekonywał mnie ze będzie olej znikać. Pilnowałem go i nie mógł raczej nic nabroić. Jak stan oleju spadnie do niskiego stanu zacznę się martwić ale coś czuje ze przez pokrywę olej ubywa bo mam ujebany silnik z boku a plama idzie od uszczelki więc wymienię (to tylko kilkanaście śrubek).
http://img696.imageshack.us/i/27933959.jpg/
http://img683.imageshack.us/i/73828781.jpg/
Ostatnio edytowane przez ICE ; 12-10-2010 o 08:54
ach te audi...widzę że są dziurki z gwintami ale dziury na combi brak <lol> no bez obaw ja też mam tam troszkę uwalone...ale jakoś bardzo mnie to nie wzrusza bo mam już wszyściutkie uszczelki do całego silnika i tylko czekają aż nadejdą te lepsze czasy i bedę mógł je założyć...swoją drogą ja mam castrola edge 5w30 i też mi się troszkę wypala...na jakieś 10 tys muszę dolać te 0.5 l , ale pewnie kiedyś albo przy najbliższej zmianie zmienię na inny...podobno nawet zauważę różnicę na zegarze temp oleju...aż jestem ciekaw...