no właśnie od czego dało by się przeszczepić heble do naszych tt żeby koszt był sensowny i żeby było to sprawdzone...można by pojeździć po szrotach..
no właśnie od czego dało by się przeszczepić heble do naszych tt żeby koszt był sensowny i żeby było to sprawdzone...można by pojeździć po szrotach..
plug&play nie pasuje nic!!! ewentualnie gotowe kity.
Jasne od prosiaka tez można, ale zobacz ile plnów takie zaciski kosztują.
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
no właśnie patrzyłem...a trzeba mieć jeszcze tarcze...i trzeba je założyć jakoś na piasty..ponadto będzie 5x120 a to kibel...jak już to ja mam felgi rozstaw 5x112 to najlepiej z auta o takim rozstawie...
Czyli masz dystanse zmieniające rozstaw śrub....
Jeżeli razem z piastami, to może 8 tłoczków z RS4/RS6, ale tanio nie bedzie 18" to pewnie minimum i nie wiem czy piasta podejdzie.
Poza tym kupuje się tarcze 2-częściową i problem z osadzeniem tarczy mamy z głowy.
Ostatnio edytowane przez wowo ; 05-10-2010 o 19:37
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Heble w TT są bardzo skuteczne już w serii, wiec aby je skutecznie poprawić trzeba sporo zainwestować, dobry zestaw pod serie z oplotami poprawi nam skuteczność hamowania, a nie siłe, ta jest uważam bardzo wystarczająca
Znowu TT znowu Cabriolet
Bardzo skuteczne??? hehehe. Moze dobre to są, ale czy bardzo skuteczne.... Mysle, że heble ważniejsze od kuniów aczkolwiek jeśli auto używane jest na co dzień i na ulice, to mozna ograniczyć sie tylko do dobrych klocuchów. Kto co lubi i na co chce moniaki przeznaczyć. Kwestia wyboru.
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
no właśnie dumam czy w ogóle warto a tak z ciekawości coś takiego?
SEAT LEON CUPRA R ZACISKI BREMBO FR 224PS S3 323MM (1239911119) - motoAllegro
nic tu nie widać gościu ma mi podesłać fotki ale jakiś taki średnio wygadany i nie interesuje go to jaka jest grubość tarczy...ale zaciski pewnie są tylko 2 tłoczkowe jedynie tarcza pare mm większa pewnie?
Ktos na forum to ogarnial i mial zalozone - od Porsche
Tylko nie wiem jak potem z częściami do tego, to są Brembo, ale tarcze i klocki dostępne tylko w ASO za chore pieniądze
Są takie zaciski Brembo 4 tł. od którejś Cupry R. chyba Ibizy, ale nie jestem pewien, które podchodzą plug&play pod 312mm i kosztują w ASO ok 2tyś tylko klocki potem trzeba w aso kupować do nich za 5 stów
Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 05-10-2010 o 20:14
Znowu TT znowu Cabriolet
Może zainteresowani znajda cos tutaj dla siebie
AUDI S4 2,7 biturbo
Z Andrzejem można sie dogadać jeśli coś zainteresuje
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Te zaciski PORSCHE CAYENNE S 4,8 V8 09r ZACISKI PRZÓD (1226742546) - Aukcje internetowe Allegro plus do tego tarcze od Mk1 V6 i masz super zestaw
W V6 jest tarcza 334mm więc za mała do tych zacisków W kajen jest 350 o ile sie nie mylę
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Chyba ze uzyjesz takiego adaptera carriers to allow porsche cayenne calipers to be fitted
Tanszą opcją są jeszcze jeszcze zaciski 4 tłoczkowe od Boxtera i seryjne ( lub o seryjnym rozmiarze ) tarcze . Nie jest to to samo co wieksze heble ale zawsze krok do przodu .
VWVortex.com - My DIY for Boxster Brakes on your Mk4 1.8T/VR6
Pewnie nikt w PL jednak nie sprzedaje adapterów i trzeba dorabiać co jest pewnym minusem ( rzemieślnicza cześć w układzie hamulcowym ) ale wszystko ponoć się da zrobić
Osobiście kupiłem po prostu kit Brembo z tarczami 323mm i jak na razie od paru lat jestem zadowolony .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden